Het is nog vroeg. Ik weet het...MAAR... Wij zoeken dus al babynamen voor ons toekomstig kindje. Wil niet teveel info geven, omdat iemand mij anders hier kan herkennen. Maar laten we het erop houden dat ik en vriendlief allebei in een ander land zijn geboren (rondom middelandse zeegebied). Wij willen ons toekomstige kindje dus wel een naam geven want niet hollands is. Onze beider achternamen beginnen met een A (Maakt dat echt veel uit overigens??? Ze zeggen dat je nooit een voornaam moet laten eindigen op hetzelfde letter als waar de achternaam mee begint...maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat een btj betwijfel). Het punt is alleen dat ik dus met kinderen werk! En dat zijn er echt heel veel! Juist hierdoor is het zooooo moeilijk om een naam te kiezen. Want dan gaat het zo...Nee die ken ik al, oh dat is dezelfde als die ik achter het behang kan plakken, nee die is er ook al..Enzovoort... Kunnen jullie ons misschien helpen aparte exotische namen te verzinnen waar ik dus nog NIET van heb gehoord??? Hahahahahaha... Het wordt een moeilijke klus...
Ja klopt! Voor jongens en meisjes...vergeten bij te melden Servio is 1tje die ik nog niet heb gehoord. Komt op m'n lijstje. Thx! Nu nog kijken wat vriendlief ervan vindt.
Je kunt ook hier eens kijken: Fantasy Names Generator Allemaal "fantasy" namen, dus absoluut geen top 20 namen er tussen. Er zitten best bijzondere "verzinsels" bij
Iedereen ontzettend bedankt alvast voor jullie namen! Wat een aparte namen allemaal. Heb er tot nu toe nog maar 2 namen gezien wat ons wel aanspreekt. Te weten Kyando en Yaniro. Dat zijn beide jongensnamen toch? Bij de link van fantasy names heb ik ook gekeken....zitten wel hele aparte tussen. Iets te apart...Hahahaha Is nog wel heel moeilijk... Maar we blijven stug verder zoeken. Hahaha
Meisje: Alejandra Aloise Carilla Catalina Delmara Graciela Isabel Izarra Mirabel Rosita Jongen: Amado Diego Estavan Javiero Juan Nando Roderigo Tabor Yago Hoop dat je er wat aan hebt.. Lila
mijn dochter heeft als 2e naam asmindia. vanaf 1990 nog nooit in nl voorgekomen. heey waarom vertel ik dit eingelijk?? nu heb ik zelf lekker iets aparts haha
Dat is ook wel een bijzonder mooie naam. En idd leuk als het de enige is in NL. Houden zo! Nee...ik ben behalve die 2 jongensnamen nog niet echt een meidennaam tegen gekomen. Nog geen "WOW" effect! Catalina is op zich wel een schattige naam...maar ja...afkorting zal Cat worden voor een aantal mensen en dat is niet zo schattig Ook weer veel namen die al 'in gebruik' zijn... Pfff...het is zo moeilijk... Iedereen wel bedankt hoor voor het verzinnen! Nog iemand anders ideeen?