Hallo, Wij zitten nog erg tussen 2 namen voor een jongen te twijfelen. Over de meisjes naam zijn we wel uit. Wij twijfelen nog tussen Fabian/Fabyan of Mitchel(l)/Mytchel. Welke naam vinden jullie het mooiste of hebben jullie andere suggesties? Ik hoor het graag, ik ben erg benieuwd!
Beide namen zijn wel okee maar zou ze nooit met een y schrijven dan ben je de rest van je leven je naam aan het spellen. Vind mitchel het mooiste van de 2
Fabian of Mitchel.. ben het met itmemarrie eens dat jullie kind z'n leven lang moet blijven spellen en waarschijnlijk wordt het alsnog overal verkeerd geschreven. Mitchel en Fabian vind ik allebei leuk. Voorkeur gaat uit naar Fabian Omdat ik die naam ook mooier vindt als je bijvoorbeeld 40 bent.
Beide namen niet mijn smaak (nare associatie eigen omgeving) Maar idd ik zou niet in dit geval werken met y. Van de namen vind ik dan Fabian het leukste.
Ik vind de namen met y heel erg lelijk, sorry. In de ene naam wil je de y als - ie uitspreken en in de andere naam als -i. In mijn ogen totaal niet logisch. Ik denk dat Mytchel als Mietsjel uitgesproken zal worden.
Die -y vind ik echt overbodig en lelijk staan in de naam. Fabian vind ik een leuke naam. Mitchel ook wel leuk maar hier de associatie met aso's dus daardoor vind ik het niks.
Fabian! Mitchel vind ik een beetje ordi, en bij beide namen is de y totaal onnodig en zorgt het alleen maar voor verkeerde spellingen.
Hoe wil je Fabian uitspreken? Op z'n Nl's? Zo ja; dan vind ik dat de leukste naam. Mitchel is niet mijn smaak en onnodige y's ook niet
Fabian of Mitchel. Niet met de y. Maar Mitchel, weet niet, vind die een beetje 'aso'. Puur als ik kijk naar de Mitchels die ik ken.
Fabian of Mitchel. Geen dubbele 'L' en geen onnodige 'Y'. Vind het beide geen geweldige namen, maar Fabian heeft m'n voorkeur.
Wat is Fabian populair hier zeg, ik vind 'm echt verschrikkelijk.. Mitchel zou ik qua stijl niet doen maar beter dat dan Fabian.