Thije! Erg leuke naam en ik stoor me echt niet aan de dubbele ij-klank. Ik zie dat heel veel voor Tom gaan, maar ik vind dat een beetje een saaie en nietszeggende naam. Kjeld, Aaron en Jitse vind ik er niet echt bij passen.
Dank voor jullie reacties! Net als de uitslag van de poll gaat het ook bij ons nog tussen Gijs & Tom en Gijs & Teije.
Zou zeker voor de laatste combi gaan (Thije/Teije en Jitse dus)! Gijs en Tom: persoonlijk vind ik Thom véél mooier met -h-. En van Tom wordt al gauw 'stom' gemaakt. Das bij Thom toch net iets minder. Gijs en Thije: too much 'ij'. Daarnaast vind ik zowel Thije als Jitse vlottere namen dan Gijs als ik eerlijk ben.
Ik wilde ook Theije en Jitse zeggen. Kjeld vind ik ook erg leuk. Gijs vind ik de minste naam van je rijtje, maar volgens mij is die sowieso de bedoeling toch?
ik heb een Teije, en Kjeld en Jitse stonden ook op de lijst. Ik ben er zelfs voordat ik zwanger was overtuigd van geweest dat ik een Jitse zou krijgen. Gijs en Tom associeer ik met oudere namen. Bij elkaar heel leuk, maar niet met de (voor mijn gevoel) ‘jongere’ Teije, Kjeld en Jitse.
Ik vind ook Thije en Jitse de mooiste namen. Waarom staat Gijs al vast, vind dat juist de minst leuke naam van jullie rij.
In combinatie vind ik Gijs en Thom het mooist maar de naam Thije vind ik ook heel gaaf! Ik ken een tweeling en die jongetjes heten Sil en Thije. Misschien nog een optie? Succes met kiezen
Bij Gijs en Tom klinkt het beetje als 'stom'. Dan zou ik Tom en Gijs doen, dus eerst geboren kindje Tom noemen. Die volgorde klinkt lekkerder. Bij de andere namen vind ik Eerst Gijs leuker klinken.