Hey hallo, Ik ben hier nieuw op het forum en ik wil al meteen vragen of jullie me kunnen helpen. In 2008 ben ik bevallen van een prachtige dochter Yuna (spreekt het uit als djoena), nu ben ik bijna 15 weken zwanger van mijn tweede en wil graag ideeën op doen voor een jongensnaam. Kunnen jullie me hierbij helpen, we zoeken dus een aparte jongensnaam, meisjesnaam hebben we al. Liefs
Welkom! Wat vind je van: Yuna & Yoas Revi Mano Cay Binck Luan Devano Kylian Sen Jaivy Neo Aedan Mikay/Mikai Yaron Miran Lionel/Lyonel Fynn/Flynn Lennox Nico Myron Boas Kyran Otis Mylo Ilay Dyon Rayen Micah Alan Vico Mylan Levy Yaro/Yari Marlon Tibo Liam
Destan Novan Ilias Noam Evander Lysander Kenzo Caiden Aiden Mika / Micah Micha Odin Kiran Dinesh Ravi / Rafi Dex(ter) Remzi Remi Joaqim Joshua Elias Jelani .... Wat vind je van deze namen?
Bedankt voor het reageren. Luan, Sen(n),Noah en Jelani vind ik wel leuke namen, maar heb nog niet het wow gevoel. Ik vind het echt super moeilijk, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook een moeilijke ben wat betreft namen, als meisjesnaam hebben we Dayli (spreekt uit als Deli). Nog meer ideeën zijn welkom.
Hmm moeilijk hoor.. Ikzelf heb altijd Kai en Tristan fantastisch gevonden maar heb het idee dat dat niet jouw smaak is... Nog even over de meisjesnaam die je in gedachten hebt... je moet het natuurlijk zelf weten, maar met de uitspraak Deli heb je wel het Engelse woord voor 'dagelijks'. Is misschien niet zo handig als je dochter later Engelse contacten ed heeft dat ze dan zegt; Hello i'm Dayli (hallo, ik ben dagelijks)...
Manuela, Daar heb je zeker gelijk in, daarom hadden we al de schrijfwijze Dayli ipv Daily, waarschijnlijk word het deze toch, maar ideeën zijn altijd welkom
Leuk! Ik lees mee! Vind het ook moeilijk een naam te verzinnen naar Yuna (niet dat dat al nodig is, maar je weet t nooit!)
Misschien zit hier nog wat tussen? Alexis Almer / Almar Amaud Andor Ard Arlan Armando / Amando Arvid Astor Borre Condor Corben / Corban / Corbin / Corbyn / Korbin Cristijn Dajo(n) Dane Dano Dante / Danté Das / Daz Den Dinand Django Dorian Emilian Evander Falco Fenn Ferre Ferron / Ferran Ferry Filemon / Philemon Flynn / Flinn Flynt Gabor Galvin / Galvyn Gavin / Gavyn Gunnar Heldemar Ichi Inci Isha Izar Janice Jari / Jaris Jaro Jaye Jelias Jem / Yem ('djem') Jilias / Jylias / Jilyas Joaz / Joas Jonan Joren Jorian Jorias Jorrijn Julas Julias Kasjmir / Kazjmir Kay Kayan Kaylon Lancelot Laurentijn Leander Lux / Luux Marlijn / Merlijn / Marijn / Merijn Marlon Maro / Marlo Mas Midas Milas Miro / Myro Morrys / Morris Nevan Noury Otus / Otis Pherry / Pheron / Pherron / Pherson Quin(t) Quirijn Raaf Ravi Remi Rhobin Roben Roewan / Rouan Rohan / Roan / Rowan Rowen Rowin / Rowyn Royan Sanderijn Sanou Severijn Silas / Sylas Silvan Silvander Silvian Silvijn Sylias Taro / Tharo Thias / Tias / Thiaz / Tiaz Thorben / Torben Thorbin / Torbin Tiago Timar Tizo Tobin / Thobin Torre Turias / Thurias Tybo / Tibo Valdemar Vasco Vos War Xem Xylander Yip / Jip Ylmar Yor / Yorre / Jor / Jorre Yossip Ysmar Zaro Zoran
Rowan Giam Yulas Nelan Rainor Eloy Tibor Bento Bentley Desley Dinand Ferron Gyan Ibro Joah Joas Boaz Jonah Kallen Kaylen Lendo Lenn Mayson Menno Nando Owen Pelle Quint Ravi sibren Tylor Urvine Vince wessel Xavi Xavier Yves Zion
Bedankt weer voor het reageren. Helaas heb ik nog niet de naam ideeën die ik van jullie leuk vond waren: Sanou: ben wel bang dat ze dan misschien denken dat het een meisje is Kaylen: ik heb al vaker aan Kayen gedacht, maar dan zit je weer met hoe je het uit gaat spreken Keejun of kajen. Heb ik ook al met Yuna, bijna iedereen zegt joena, maar het is djoena. Ben benieuwd naar nog meer ideeën
Keyan kan ook (en spreek je volgens mij gewoon zo uit: kejan) Of Kayden - vind ik ook heel mooi - (keeden) hierbij is het volgens mij gelijk duidelijk hoe je het uitspreekt, het wordt ook wel geschreven als Caiden en Kaden. Ik vind zelf dan Caiden het mooist staan. Nou ja, misschien ook nog een idee voor je? Succes!
WAt moeilijk!!!! Aidan Bruce Bryce/ Bryson Calvin Dorian Ethan (deze vind ik leuk!) Finn/ Finley Gideon Greg Ian James (simpel, toch leuk ) Keano Kyle Kylian Lyle Lothar Mexx/ Maxx Nimm Toby Troy (leuk!) Kom ff niet verder, sorry