De titel zegt het al, welke combinatie mooier? Of vind je het allebeide niks? We hebben een lange achternaam beginnend met een O. Andere suggesties zijn welkom!
Als jullie al bedacht hebben dat de roepnaam Yara moet zijn dan lijkt me niet zoveel keus: Yara Mila. Ik vind het echt raar als je in het paspoort Mila Yara staat maar je noemt haar Yara. Dus... Yara Mila. Maar mijn voorkeur zou gaan naar Mila Jara... Zo'n Y is zo niet nodig
als de roepnaam Yara is, zou ik ALTIJD voor Yara Mila kiezen, scheelt een hoop gedoe en verwarring met initialen enzo later.
Is die lange achternaam met O net zo exotisch als de bedachte voornamen, of ( wat ik hier eens heb gelezen) platte hollandse boerenkool naam.. Wat ik zelf een vreselijke combinatie vind.. een mooie "buitenlandse naam" met een oerhollandse achternaam..
Als ik mag kiezen dan ga ik voor Mila Yara, maar als Yara de roepnaam wordt, dan is Yara Mila denk ik handiger...
Roepnaam Yara? Dan zeker die als eerste nemen. Scheelt inderdaad een hoop gedoe later met uittreksels bevolkingsregister, diploma's e.d.