Welke combinatie wasmiddel en wasverzachter ruikt lekker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fashion88, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik heb zoon xxl pak waspoeder gekocht bij de lidl en doe daar wasverzachter bij die in de aanbieding is bij de action (robijn, lenor, silan) nu heb ik paarse en roze silan en dat ruikt heerlijk.
    Voor de zwarte was, was ik wel met vloeibaar omdat je anders witte vlekken kunt krijgen en daar gebruik ik dan robijn voor.
    In de droger stop ik altijd een droger doekje van Robijn en in de kledingkast hangen en liggen de Robijn kast geurzakjes...

Krijg weleens opmerkingen van mensen dat ze vragen hoe het komt dat mijn was zo lekker ruikt...doe niets bijzonders denk ik dan...maar hou er zelf van als de was lekker ruikt hahahaha
    Moet er wel altijd zelf aan snuffen als ik heb gewassen :):D

2. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Gisteren Dash wasmiddel gekocht, de gewone en lila bloesemfris. De wasmachine staat nu aan met Lila bloesem fris en Robijn donkerroze wasverzachter. Ben benieuwd hoe Dash is

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik gebruik het wel omdat ik denk dat de donkere/zwarte was langer mooi blijft.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb altijd wasmiddel van de AH en wasverzachter van Lenor :)

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Dash waspoeder verschillende geuren en voor witte ne gekleurde was in combinatie met de gele of witte wasverzachter vd lidl, ruitk heerlijk als t uit de machine komt, aan wasrek hangt en als je t aantrekt nog! Dus blijft zelfs in je kast lekker lang fris.

Deel Deze Pagina