Hallo meiden, Ik zou graag willen dat jullie even meedenken.. we hebben 4 favoriete namen, alleen we weten niet goed welke we bij elkaar willen doen.. We hebben Daryan, Dean, Jason en Devin. Ik zou graag van jullie willen weten, welke namen jullie bij elkaar zouden doen.. ook al vind je ze niet mooi, ben wel heel benieuwd.. Zoals we het eerst hadden was: Daryan Devin Jason Dean maar lijkt Jason Dean niet teveel op James Dean?? hihi heb echt hulp nodig..haha.. Alvast bedankt meiden !!!!!
Hmm het zijn niet echt mijn soort namen maar je zou ook Dean Jason kunnen doen? Dan krijg je J.D. als afkorting en ook leuk als roepnaam
Ik zou sowieso Jason nemen, en een andere. Om niet D.D. als inititalen te hebben. Dean Jason vind ik dan de leukste optie, hoewel het ook niet mijn soort namen zijn.
Jouw combinatie vind ik eigenlijk al de beste optie (dus Jason Dean en Daryan Devin). Anders vind ik nog goed bij elkaar passen: Devin Jason Daryan Dean
Ik vind Jason en Dean de leukste namen. Dean nog iets leuker als Jason. Maar Jase vind ik wel weer erg leuk. Dus ik zou gaan voor: Dean Jason - roepnaam Dean of Jason Dean - roepnaam Jase