Hallo allemaal! We hebben tijdens de 20 weken echo gezien/gehoord dat we een zoon krijgen. Geweldig! Ben nu 24 weken zwanger en dus "al" 4 weken aan het zoeken naar een leuke jongensnaam die goed past bij de naam van onze dochter, Noa. We hebben tot nu toe Luka (of Luca, wat is leuker voor een jongen?) en Roan. Wat vinden jullie?
Luca past, denk ik, beter, omdat er wat meer verschil tussen zit met Noa, maar Roan vind ik zelf een net wat leukere naam. Mika vind ik ook leuk.
Vind Roan erg leuk omdat dan de letters terug komen bij Noa ( heb ik met Levi en Elin dus ook ) Luca staat ook zeker leuk ! Noa en Levi Milan Joël Timo Aaron Sem Jari
Ik vind van Roan de oa klank teveel lijken op Noa. Als je ze later gaat roepen krijg je daar denk ik verwarring door.
ondanks dat ik bevooroordeeld ben (roan is de 2e naam van zoonlief) vind ik Luca beter bij de naam van je dochter passen
Ik vind Roan van de twee die je hebt het leukste. Maar misschien dat Luca bij Noa leuker is. Omdat dit iets meer van elkaar verschilt. Wij hebben tot over de 30 weken zwangerschap getwijfeld over de naam, dus is niet zo vreemd haha. Of ja wij, voornamelijk ik bleef maar twijfelen. Een naam uitkiezen is erg lastig vind ik. Aangezien het toch voor het hele leven is.