Hai, Wat vinden jullie van Kiki? Ik vind het zelf een vrolijke naam. Maar ben benieuwd naar jullie mening.
Ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar ik ken een Kiki en dat is een super leuk meisje, dus ik heb goede associaties bij de naam.
Vroeger zat er een meisje bij mij in de klas die heette Kirsten maar iedereen noemde haar Kiki. Dus verder geen rare associaties, doen.
Nee vind het geen afgrijselijke naam hoor Het is gewoon niet mijn keus, Is maar goed ook toch? Anders hadden we allemaal de zelfde naam.
Ik vind het niet mooi om twee redenen, maar deze zijn persoonlijk, dus zou ik me niks van aantrekken als ik jou was. Eerste reden is dat ik een hele stomme Kiki ken. Tweede reden is dat ik namen die bestaan uit twee dezelfde klanken kinderlijk vind en een soort niet compleet. Een manier om een langere naam te verkleinen. Zoals Didi, Loulou etc.
Het is niet mijn smaak, maar ik heb ook een naam die vast niet iedereen leuk vindt. Ik vind de naam ook niet verschrikkelijk hoor, maar kiki vind ik bijvoorbeeld te meisjesachtig, zelf ben ik meer stoer.. En als je het afkort krijg je kiek, of kiekje.. Zoiets.. Maar lekker doen als je er een goed gevoel bij hebt. Niet iedereen vindt dezelfde naam leuk, maar goed ook toch 😊
Wat grappig, mijn zusje heet Kirsten en wordt ook Kiki genoemd als bijnaam. Ik vind het dus ook meer een bijnaam/koosnaampje en geen volledige naam. Enkel Kiki vind ik dus niet leuk.
Ik moet altijd gelijk aan nicolette van dam denken als ik die naam hoor. Zelf zou ik er nooit voor kiezen, ten eerste omdat het totaal onze stijl en smaak niet is. Ten tweede vind ik de naam erg kinderachtig en zie ik geen volwassen vrouw voor me met die naam.