Wij zijn ons al een beetje aan het orienteren wat we straks zouden willen kwa kinderwagen enz. Nu zijn we er al uit dat we een combiwagen willen waar een kinderwagen en buggy al bij zit en waar we een maxi-cosi op kunnen zetten. Maar door alle merken en soorten zien we door de bomen het bos niet meer. Met welke kinderwagen hebben jullie ervaring (positief en negatief)? Welke zouden jullie kopen? Al vast bedankt
Stokke ben daar helemaal gek op,en je ziet niet iedereen mee lopen in tegenstelling tot een bugaboo ofzo. Succes
Als eerste proficiat met je zwangerschap! Wij hebben een Mutsy 4rider. Het fijne aan deze wagen vind ik de luchtbanden. We wandelen veel en in het bos zijn die ideaal. succes met jullie keuze
hier de stokke xplory! zie album... (mocht je een stokkee doen, dan kan je je centjes bepsraren door een ander verzorgingstas te kopen) dat omdat de stokke tas heel handig is bij de iweg versie.. maar eenmaal in de wandelwagen versie heb je m helemaal op de grond hangen.. dus dat je op de grond ligt om iets te pakken... tis maar eeen weetje.. ook voor evt anderen die overwegen de stokke te nemen... scheelt weer 95,-...
Eerst hadden wij een x adventure 3 wieler zonder zwenkwiel.....kantelde vrij snel.....Daarna de mutsy 4rider......Super wagentje,erg mooi en rijd lekker,Ook makkelijk te benienen alles is namelijk klik systeem.jammer genoeg hebben wij hem moeten verkopen nadat we al 4 keer een ander frame hadden gehad.....Hoeveel pech kan je hebben.....Nu rijden we de bugaboo cameleon,en het moet gezegd.SUPER...geen seconde spijt van....Was altijd beetje anti bugaboo omdat ie idd zo gehypt is,maar kwa rijcomfort en dergelijke echt super
ik heb de bugaboo cameleon! een top wagen zeer licht en makkellijk in gebruik! kan klein opgevouwen worden! echt een topwagen! en als ik een hind mag geven wacht niet telang met bestellen de levertijden zijn soms lang!
Wij krijgen een Quinny Speedi. Daar kun je alles van maken (maxi cosi, wandelwagen, kinderwagen etc.) In heel veel kleuren en bij Babydump heb je die vaak met een leuke aanbieding...(wij betaalde voor een 2008 model INCLUSIEF MAXI COSI model 2008) 620.00 Hij is ook erg stevig in gebruik en met zwenkwielen etc... Makkelijk om de maxi cosi of wandelwagenkap erop en eraf te klikken.... Ga daar maar eens googelen! Suc6
Ik heb de xAdventure Quicksilver, heb mijn kindje nog niet, dus kan helaas niet meepraten over hoe die rijd, maar hoe ik 'm in de winkel heb gevoeld rijd ie wel lekker -x-
Wij hebben de Jane Slalom pro. (ook alles in een, alleen met eigen merk autostoeltje). Ik vind de reiswieg helemaal geweldig, ruim, en matras is aan hoofdeinde te verhogen. Ook alles met 1 hand er vanaf te halen. Hij rijdt ook lekker soepel, en hij is licht.
Hallo, Wij hebben net de Quinny Speedi gekocht bij Babymax in Veenendaal. De combi (wandelwagen met reiswieg) hebben we voor 428 euro in de kleur twist (model 2008). Hij was eigenlijk duurder maar ik had een print van een internetwinkel www.babycare.nl met deze prijs en toen mocht ik hem ook hebben voor dat bedrag omdat ze hem op voorraad hadden. Er was ook een aanbieding van 545 euro voor de combi met cabriofix. maar die cabriofix hadden we al. Ik kon ipv de cabriofix ook een voetenzak kiezen maar aangezien ik de combi al voor 428 elders had gezien, vond ik het een beetje dure voetenzak. Eerst wilden we de maxi cosi mura 3. Maar die kleuren vond ik niet mooi en het oog wil ook wat... Gr Wiske
Wij hebben de E3 van Phil & Ted's. Ik ben er helemaal weg van. Het voordeel vind ik dat deze wagen werkt met een nestje en niet met een enorme kinderwagenbak die je dan weer ergens kwijt moet na 3 maanden. Daarnaast is het een hele stevige en degelijke wagen, met zwenkwiel en luchtbanden. Je kan de wagen uitbreiden met extra tassen, een maxicosieadapter en een extra stoeltje. Dan kan je twee kinderen vervoeren zonder dat de wagen breder of langer wordt. Wij kregen zo'n stoeltje erbij en ik ga 'm van de week even gebruiken. Ik moet dan m'n buurmeisje van 3 van school halen en het is net te ver lopen voor haar. Toch praktisch dat dat dan kan. Linda
bugaboo cameleon, makkelijk in- en uitklappen, compact pakketje, rijdt soepel en is licht.. kortom ideale wagen.
Wij hebben de X-adventure Pulse! Een mooie wagen en rijd lekker al hebben we hem nog niet helemaal kunnen testen omdat beeb nog op komst is. Ik heb vooral veel op internet gelezen over ervaringen met wagens. De Pulse heeft een grotere kinderwagenbak dan bijv Quinny dus daarom hebben wij oa voor Pulse gekozen.
Wij willen vd week ook gaan kijken voor een Quinny Speedi, maar eigenlijk twijfel ik nogsteeds, vind de voorkant eigenlijk wel erg ver uitsteken.. Maar weet ook niet welke we anders zouden willen...
Wij gaan ook voor een quinny speedy , ik heb er inmiddels heel wat vergeleken, maar deze blijft er het beste uitkomen van de 3 wielers. Waar ik op let: Een stevige voetrem (niet dat je het idee hebt dat je dat beugeltje zo doortrapt) Een stevige duwstang, eigenlijk idem aan de rem; bij veel wagens, vooral met een buigsysteem er nog in heb ik heel erg het gevoel als ik er 1 x gek op hang per ongeluk, dat de boel afbreekt. Verder is er een handig systeem om de duwstang in hoogte te verstellen, hij rijdt erg lekker en staat stevig. Het enige minpunt is de wat kleinere bak, maar ook dat schijnt bij sommigen nog best mee te vallen, en dat heb je bij sommigen andere wagens ook. Ik ga (in mijn ogen) vooral voor de stevigheid en de degelijkheid van de Quinny en daarbij de goede service (waar ik meerdere mensen over gehoord heb) . Trouwens een dubbel voorwiel bij een 3 wieler vond ik ook niet prettig lopen. We bleven steeds weer terugkomen op die quinny. Dus ik houd marktplaats nu in de gaten
wij hebben de x-adventure quicksilver. een super wagen! solide, wendbaar, grote bak en mand en supervering. bovendien ook niet duur!
wij gebruiken de quinny speedy. Ideaal! Lekker stevig en heel makkelijk te sturen. Ook makkelijk in te klappen als ie in de auto moet. Alleen is het mandje er onder een beetje aan de kleine kant.. Liefs Ollie.
Manlief en ik zijn vanmiddag in Babypark in Gouda helemaal losgegaan op de kinderwagens. Ze hebben daar ook een testlaantje en ben daar met zeker 15 wagens overheen gegaan. Uiteindelijk is onze keuze gevallen op de Joolz Bloom. Wagen is behoorlijk licht, tot zeer klein op te vouwen (ik rij in een oude mini) heel wendbaar en heeft 4 wielen (heb iets tegen 3 wielers, jeugdtrauma denk ik). In de buggy stand kan je ook je kindje naar je toe zetten en het kindje zit behoorlijk hoog, dus ziet wat meer van de wereld dan alleen voeten. ff sparen, maar denk dat de Joolz binnenkort bij ons binnen staat.