Ik ben mij aan het oriënteren op een compacte buggy die je makkelijk mee kan nemen in de auto. Ik had altijd een koelstra. Voordeel vond ik dat die helemaal plat kan voor nog slaapjes en klein paraplu op te vouwen voor in de auto (tussen de voor en achter stoelen vaak) maar echt vreselijk qua lopen en schokdemping etc. Dus ik zit toch te denken aan iets anders. Wel echte eis dat hij ook helemaal plat kan voor slaapjes en dat hij dus compact op te vouwen is. En lekker loopt. Prijs is niet echt van belang (als in dat is het wel natuurlijk maar ik wil me even breed oriënteren en een keuze maken) Via google kom ik zeker een eind maar ik wil graag gebruikerservaringen!
Wij hebben de easywalker mini xs, bevalt erg goed! Rijdt heel soepel, makkelijk met 1 hand te besturen en een handig behendig ding. Opklappen kan niet als een paraplu idd, de zeldzame keren dat ie mee gaat op de fiets doen we hem achterop met een elastieken spin (wel beetje gedoe). Zie dat het model nu iets anders is dan die wij hebben, zal vast geen verschil maken Oh en kan ook helemaal plat!
Weet iemand hier ook of je de joolz aer mee kan nemen op een bagagedrager waar je wel vaker van die paraplu buggy's op ziet zitten?
Nee dat kan niet. Er zit een “transportriem” bij. Het idee is dat je hem over je schouder mee kunt nemen. Zoals dit Maar voor mij is dat echt geen doen.
Ja, dat hebben wij inderdaad ook gezien maar dat lukt voor mij ook niet helaas. Ik ben op zoek naar een buggydrager of misschien een drager waar normaal boekentassen op worden vervoerd achterop de fiets, misschien dat hij daar dan op te klemmen valt?