Welke (compacte) buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mapje, 7 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ik ben mij aan het oriënteren op een compacte buggy die je makkelijk mee kan nemen in de auto.
    Ik had altijd een koelstra. Voordeel vond ik dat die helemaal plat kan voor nog slaapjes en klein paraplu op te vouwen voor in de auto (tussen de voor en achter stoelen vaak) maar echt vreselijk qua lopen en schokdemping etc.

Dus ik zit toch te denken aan iets anders. Wel echte eis dat hij ook helemaal plat kan voor slaapjes en dat hij dus compact op te vouwen is. En lekker loopt.

Prijs is niet echt van belang (als in dat is het wel natuurlijk maar ik wil me even breed oriënteren en een keuze maken) Via google kom ik zeker een eind maar ik wil graag gebruikerservaringen!

2. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Wij hebben de easywalker mini xs, bevalt erg goed!

Rijdt heel soepel, makkelijk met 1 hand te besturen en een handig behendig ding.
    Opklappen kan niet als een paraplu idd, de zeldzame keren dat ie mee gaat op de fiets doen we hem achterop met een elastieken spin (wel beetje gedoe).

Zie dat het model nu iets anders is dan die wij hebben, zal vast geen verschil maken :)

Oh en kan ook helemaal plat!

Mapje vindt dit leuk.
  3. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Easywalker Miley!

Mapje vindt dit leuk.
  4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik zit te kijken naar de buggy van dubatti en de joolz aer.

Mapje vindt dit leuk.
  5. Swaan7

Swaan7 Actief lid

8 mrt 2016
    404
    267
    63
    Easywalker Miley kan helemaal plat. Wij hebben hem eventjes gehuurd tot onze Joolz aer binnen kwam.

Mapje vindt dit leuk.
  6. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Weet iemand hier ook of je de joolz aer mee kan nemen op een bagagedrager waar je wel vaker van die paraplu buggy's op ziet zitten?

Mapje vindt dit leuk.
  7. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Nee dat kan niet.

Er zit een “transportriem” bij. Het idee is dat je hem over je schouder mee kunt nemen. Zoals dit 97787163-6A0F-4B84-91B6-C7E08E3F8418.png Maar voor mij is dat echt geen doen.

Mapje vindt dit leuk.
  8. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Ja, dat hebben wij inderdaad ook gezien maar dat lukt voor mij ook niet helaas. Ik ben op zoek naar een buggydrager of misschien een drager waar normaal boekentassen op worden vervoerd achterop de fiets, misschien dat hij daar dan op te klemmen valt?

Mapje vindt dit leuk.
  9. LSL

LSL Bekend lid

6 nov 2020
    511
    470
    63
    Vrouw
    Wij hebben een babyzen yoyo, heel blij mee!

Mapje vindt dit leuk.
  10. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Wij hebben de Cybex Beezy, ook een hele fijne! Er zitten ook schokdempers op bij de wieltjes :p

Mapje vindt dit leuk.
  11. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gisteren naar een cybex, easywalker, dubatti en joolz gekeken. Wij gaan voor de laatste

Mapje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina