2017 was het jaar van het vrouwelijke lichaamshaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamalacht, 4 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    nizzie86 en Manque vinden dit leuk.
  2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik blijf het een vies gezicht vinden, zo'n bos met okselhaar of van die behaarde benen. Het ziet er gewoon onverzorgd uit ofzo. Overigens vind ik dit ook bij mannen en niet alleen bij vrouwen.
    Maar iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Bij mij komen de scheermesjes echter wel gewoon in huis:roflmao:

Hommeltje en Oceanna vinden dit leuk.
  3. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Hier ook geen fan van overbodig haar:roflmao:

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het valt me wel op dat TS vaak dit soort topics opent. Ik ga niet in iemands geschiedenis neuzen ofzo, maar het is wel opvallend.

Gewoon een terzijde. Verder moet iedereen doen met zijn lichaamshaar wat hij/zij wil.

blossom85 vindt dit leuk.
  5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind schaamhaar echt ontzettend vies. Net als beenhaar en okselhaar. Ik ga dus absoluut niet mee met de trend, alles kaal hier!

6. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Haha, ja, kan best hoor... Niet dat het een fetish is maar ik ben er wel door gefascineerd. Hoe de ene vrouw de andere probeert een ideaal op te dringen met vaak foutieve argumenten als 'vies' of 'onhygienisch' als het haar blijft staan. Ik sta er vaak op te kijken wat we elkaar aanpraten... Dus dan ben ik ook blij als het eens aan de andere kant belicht wordt. Mijn excuses voor mijn enthousiasme :)

Marijn, Athina, Hommeltje en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Boommm

Boommm Niet meer actief

IK vind het vies. Dat een ander zich wel prettig voelt met een bos haar moet die helemaal zelf weten. Zolang m’n vriend het maar netjes bijhoudt zal t mij echt aan m’n reet roesten wat een ander doet. Ik praat dus ook niemand iets aan?

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Denk inderdaad ook niet dat mensen anderen iets aanpraten, maar dat het gewoon maar net is wat je mooi of fijn vindt. Ik vind helemaal geen schaamhaar er juist raar uitzien, ik weet niet, zo jongens/meisjesachtig, brrr ;). En een hele bos haar vind ik ook niet geslaagd. Haren op de benen bij vrouwen vind ik gewoon niet mooi. Maar goed, iedereen moet het lekker zelf weten inderdaad ;)

9. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Ik word er niet echt warm van als ik in de sauna zit en druipend okselhaar door zweet zie van zowel man als vrouw. Beenhaar heb ik geen moeite mee, schaamhaar mag ook wel een oerwoud zijn maar flinke bos okselhaar vind ik onhygiënisch.

(maar wat ik echt het smerigste vind is golvend rughaar in het zwembad brrrr, al is dat vooral een mannending)

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Haha nee niet erg hoor! Het is juist leuk als je ergens enthousiast over bent :D

Over dat idealen opdringen ben ik het helemaal mee eens. Ik vond die trend van okselhaar laten staan eigenlijk best leuk. Niet dat ik het zelf doe (ben daar te onzeker voor denk ik), maar wel fijn om te zien hoe vrouwen zich hierover uitspreken.

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik vind het zo ontzettend ranzig. Ieuw. En ja het zal vast een goede functie hebben maar brrrrr ik kan er werkelijk kotsmisselijk van worden als ik de plukken shag onder iemand zijn armen zie zitten. En dan het idee dat er dan ook nog een hele rimboe tussen die benen zal zitten, Freek vonk zou er een moord voor doen om door die rimboe's heen te mogen.

Nee sorry, hier alles netjes bijgehouden zowel winter als zomer. Vind het erg onhygienische om het te laten groeien.

12. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Dit bedoel ik dus. Er is he-le-maal niks onhygiënish aan - integendeel, het is andersom. Je bent net kwetsbaarder voor infecties.

Zeg dan: ik vind het niet mooi. Maar niet: het is onhygiënisch.

Orselia, chrystel73 en nizzie86 vinden dit leuk.
  13. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik vind het zelf kaal prettiger zonder haar heb met stoppels al snel dat het blijft hangen in mijn kanten ondergoed. (Jaja dat wordt nog gedragen na 2 kinderen) maar vind haar ook niet prettig als ik ongesteld ben. Dat vind ik dan voor mezelf erg onhygiënisch. Maar goed ik gebruik de douchekop ook daar beneden tijdens het douchen of nooit schimmelinfectie of dan ook gehad terwijl ik van anderen dat dan weer wel hoor geen idee wat zij in hun broek hebben trouwens.

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Sorry maar ik voel mij gewoon enorm onhygienische als ik mijzelf niet scheer. Heel fijn dat het wel hygienische is maar zo ervaar ik dat niet.

En mooi vind ik het ook inderdaad niet.

15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

ik geloof graag dat het jaar 201 het jaar was van het vrouwelijk lichaamshaar. En ongetwijfeld ook het mannelijke. hoe denk je zelf dat men zich 1816 jaar geleden zouden hebben onthaard? Grazende geiten? Ook die hadden ongetwijfeld liever een groen weitje dan een pluk pruimtabak...

blossom85, fafa, Champetter en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben fan van schaamhaar! Maar ik ben vooral fan van elkaar geen schoonheidsidealen opdringen.

Manque, Marchella, RAppel en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb echt een gruwelijke hekel aan scheren! Maar toch doe ik het elke keer weer omdat ik het haar ranzig vind. Alleen in de winter laat ik mijn benen nog wel graag met rust. Ik vind het ook echt geen gezicht dat haar in de oksels.. blegh!

18. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik heb de foto's in de Linda gezien een paar weken terug. Niet bepaald aantrekkelijk te noemen. Vrouwen met een matje tot op hun buik en de plukken die er bij een badpak uit steken.

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    VBJ82, Nataly1972 en Athina vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina