Hoi, Ik wil graag de cowboysbag als luiertas gaan gebruiken. Ik ben marktplaats wat aan het afspeuren want vind ze nieuw echt te duur. Ik zie de diaperbag af en toe langs komen maar er zijn veel meer gewone te koop dus denk dat ik daar voor ga. Maar welk formaat is dan goed om te gebruiken als luiertas? Ik hoor veel dat the bag echt heel groot is? Is de kleine dan beter? Of wordt die dan weer te klein voor een luiertas? Hopelijk kan iemand me adviseren
Ik heb nooit een luiertas gebruikt. Heb een zwarte handtas van cowboysbag die ik gebruikt heb als luiertas. Kwestie van keuzes maken in wat je mee wil nemen .
Zo groot hoeft de tas inderdaad niet te zijn. Ik heb ook nooit een luiertas gehad maar een gewone handtas.
Om heel eerlijk te zijn ligt die van mij ook te verstoffen... Ik doe vaak een flesje, water en kleine thermos in mijn tas waar standaard een luier en Billendoekjes in zit en volgens mij ook een setje kleren. Heb een grote mk tas waar alles in past.
Ik gebruik wel 'the bag'. Vond het wel prettig om genoeg ruimte te hebben. En voordeel is dat het van vrij soepel leer gemaakt is, dus als hij niet helemaal vol zit ligt of hangt hij gewoon wat smaller. Vooral als ik een dag weg ben zit hij al snel helemaal vol. Reservekleren voor de oudste en jongste, luiers voor de jongste, luierbroekjes, eten en drinken, een knuffel... en dan nog mijn eigen portemonnee, telefoon en sleutels.
Cowboysbag THE BAG cognac. Niet de daiperbag gekocht, enige verschil was een verschoonmatje (wat ik nooit tweedehands zou kopen trouwens, dus dan valt die optie al af) en een waterdichte binnenkant, waar ik van las dat die toch niet zo waterdicht was. Ik zag hier zelf dus geen meerwaarde in. Ik heb de tas nu twee jaar en vind hem ideaal. Ik hang hem gewoon aan de kinderwagen of over mijn schouder. Er past veel in, dus nu mijn zoontje twee is kan ik er ook lekker wat speeltjes in kwijt of wat te eten voor onderweg in een trommeltje. Ook mijn man loopt er graag mee. Enige nadelen vind ik: soms mis ik het hebben van een rugtas, draagt toch iets makkelijker omdat deze tas ook al van zichzelf wat zwaarder is en met nu peuter spullen erin soms best al zwaar is. Maar goed ik ben ook 32 weken zwanger, ik zeul al genoeg mee Ook straks met twee kindjes genoeg ruimte voor de spullen! Ik heb hem nieuw gekocht trouwens, als cadeau voor mijzelf. De enige dure aankoop tijdens de eerste zwangerschap voor mijzelf
Ik gebruik ook "the bag". Eerst een standaard luiertas van Joolz, maar die vond ik veel te klein. The bag vind ik qua formaat precies goed.