Ik wil graag in juni op vakantie binnen nederland. Nu vraag ik mij af, wat is een leuk vakantiepark of vakantiehuis? Mijn dochter is dan ruim 2 jaar. Het liefst met een subtropisch zwembad, speeltuin, kinderboerderij ofzo, en een meer met strandje of in de buurt van strand.
Landal het vennenbos. echt geweldig gewoon voor kleine kindjes met puk en pelle show. Bollo de beer Bollo club. Kinderboerderij. Zwembad. Fietsen huren. Alles echt totaal geen spijt van gehad.
Wij vinden Marveld in Groenlo altijd leuk! Marveld Recreatie - Bungalowpark en Camping in Gelderland Er is geen strandje, maar wel een prachtig binnenzwembad, en heel mooi buiten zwembad, met allemaal speeldingen etc. Heel leuk voor je kindje bij mooi weer natuurlijk. Speeltuin hebben ze ook, en diertjes. Of Landal het Loo, binnenzwembad is wat sober, maar leuke binnenspeeltuin, mooi meer met strandje, speeltoestellen!
Klopt, marveld is een heel mooi park met mooi zwembad, Wij wonen er niet ver vanaf, gaan er met regelmaat zwemmen Een meertje waar gezwommen kan worden zit in Winterswijk, dit is ongeveer 10 km, het hilgolo heet het, ook heb je in Bredevoort de slingeplas, is ook een meertje waar je kunt zwemmen, maar wel iets verder weg. Slingeplas ken ik verder niet, wij gaan altijd naar het hilgolo, hier hebben ze een keetje waar je eten en drinken kunt halen, volleybal veldje grasveldjes en een speeltuintje.
Wij zitten nu in resort arcen van Hoogeboom met een kleine van 2 in een zwembadvilla. Zwembad onderin de kelder en met jacuzzi buiten, de kelderdeur kan op slot voor de kleine grijpers onder ons! Echt een aanrader! Het park heeft een zwemstrand en zwembad binnen een kinderboerderij en er is animatie vollop! Groetjes