Hoi Hoi Zijn er dames die iets meer weten over Feng Shui? Heeft er iemand ooit een Feng Shui adviseur laten komen? En klopt het ook allemaal? Afgelopen weekend heb ik het voor het eerst van een nichtje van mij gehoord het lijkt me hartstikke interessant. Ik heb al wat gegoogeld. Maar ik zou wat meer ervaringen willen weten. groetjes
Ik vind het ook erg interessant, je hoeft er niet persé een deskundige voor te laten komen om er iets mee te kunnen doen. In de bieb kun je tal van boeken vinden met informatie en ook met foto's en tips. Ik vond het erg leuk om me daar mee bezig te houden, vooral ook als je uit gaat zoeken hoe op welk vlak je wat hebt staan in je huis. Dan kun je tot leuke verassingen komen. Ik wens je veel plezier!
Voordat je een adviseur laat komen, die zijn errug prijzig, weet ik een aarig beginnersboek voor je. "Het grote Feng Shui Boek" van Lilian Too. (groot paars boek met zilveren letters)Zij heeft vele boeken geschreven over dit onderwerp. Deze boeken vind je ook vaak in winkels als Boekenvoordeel en De Slegte voor een leuke prijs. Dus dan hoef je niet gelijk een heleboel geld uit te geven voor iets waar je je interesse eventueel later verliest. Zelf gebruik ik Feng Shui enkel symbolisch, omdat ik anders mijn huis, straaat en dorp, zelfs het hele land moet aanpassen. Ik gebruik mijn eigen intuitie en merkte op dat ik eigenlijk al hee veel Feng Shui regels al toepaste voordat ik ook maar iets van Feng Shui wist. Wat mij een goed idee lijkt voor jou, als je wat boeken hebt, ga alvast aan de slag met enkele symbolen, zoals Chinese muntjes, olifantenbeeldjes, schildpadjes en heeeel belangrijk voor een goed liefdesleven, een paartje mandarijneendjes (geen echte ). Die laatste zoek ik al jaren, maar kan nergens wat vinden. En zelfs onder deze eendjes heb ik een heerlijke relatie! Zoals met al dit soort dingen...bij jezelf blijven en ga er niet te diep in....gebruik je nuchtere verstand en ga niet zweven...gebruik dit niet als enige waarheid, dan kom je bedrogen uit. Veel plezier!