2dehands Bugaboo Cameleon - waarop letten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Beebiewens, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Wij gaan vanavond kijken naar een Bugaboo Cameleon via Marktplaats. Uitgebreide research gedaan over welke kinderwagen het moest worden en veel goede dingen gelezen over de Cameleon. Echter, de duurzaamheid wordt niet overal geprezen...

Daarom mijn vraag; wat gaat er het snelst stuk bij de Bugaboo Cameleon? M.a.w. wat zijn de zwakke punten? Dan kan ik vanavond namelijk checken of alles nog intact is :D.

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

De vering in de voorwielen, makkelijk te vervangen dat wel. Bij mij is die toen afgebroken. Voor de rest altijd goed de remmen testen.

3. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Hoor dat er nog wel eens iets kapot gaat bij de hoogte verstelling van de duwstand. (vleugelmoeren of soort klepjes) Klepjes is laatste model en de vleugelmoeren is wat ouder
    Laatste model heeft dan ook foambanden die niet lek kunnen, in plaats van luchtbanden.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Duurzaamheid is juist een grote plus van de Bugaboo. Je ziet namelijk nog steeds veel mensen lopen met oude modellen: de classic, de frog, cameleon 1.

5. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Dank voor de reacties dames :D !!

We hebben de Bugaboo gister opgehaald en hij zag er, op lichte gebruikerssporen na, nog helemaal netjes en intact uit.

Is dat ook weer geregeld :).

Deel Deze Pagina