Wij gaan vanavond kijken naar een Bugaboo Cameleon via Marktplaats. Uitgebreide research gedaan over welke kinderwagen het moest worden en veel goede dingen gelezen over de Cameleon. Echter, de duurzaamheid wordt niet overal geprezen... Daarom mijn vraag; wat gaat er het snelst stuk bij de Bugaboo Cameleon? M.a.w. wat zijn de zwakke punten? Dan kan ik vanavond namelijk checken of alles nog intact is .
De vering in de voorwielen, makkelijk te vervangen dat wel. Bij mij is die toen afgebroken. Voor de rest altijd goed de remmen testen.
Hoor dat er nog wel eens iets kapot gaat bij de hoogte verstelling van de duwstand. (vleugelmoeren of soort klepjes) Klepjes is laatste model en de vleugelmoeren is wat ouder Laatste model heeft dan ook foambanden die niet lek kunnen, in plaats van luchtbanden.
Duurzaamheid is juist een grote plus van de Bugaboo. Je ziet namelijk nog steeds veel mensen lopen met oude modellen: de classic, de frog, cameleon 1.
Dank voor de reacties dames !! We hebben de Bugaboo gister opgehaald en hij zag er, op lichte gebruikerssporen na, nog helemaal netjes en intact uit. Is dat ook weer geregeld .