Hier ook gewoon babyolie na het douchen en de 1e keer in elk geval geen straie gekregen. Ik denk trouwens wel dat je een beetje geluk moet hebben hoor, straie kun je volgens mij niet altijd voorkomen. Ook al smeer je nog zo goed. Ik ga nu deze keer weer voor babyolie en hoop maar dat ik deze keer weer geluk heb.
Ik vind Zwitsal ook stinken! Voor de baby ook geen Zwitsal dus. Ik smeer al 32 weken Bio Oil gekocht bij de Tuinen. Deze moet je wel goed in laten trekken voor je je kleren aandoet, want hij is super vet!
Hier ook bio oil. Tot nu toe nog geen barstje in mijn huid te zien Vorige keer had ik een creme van de etos. Werkte ook prima, alleen die had langer nodig om in te trekken, en ik ben van het snel-snel haha Gr Heel
Ik smeer niet consequent, maar af en toe met babycreme (etos) met vitamine E en tot nu toe nog geen striemen, maar weet niet of het aan die creme ligt. (Maar toch fijn idd om af en toe je buik een lekkere massage te geven)
ik ben net begonnen met de huidolie van kneipp. Trekt lekker snel in de huid, voelt niet vet aan en ruikt ook lekker. Er zijn verschillende geuren, maar zelf vind ik de amandel altijd zo lekker. Of het werkt tegen striemen weet ik natuurlijk nog lang niet, maar zo heb ik er straks in elk geval iets aan gedaan PCOmiep
hier ook alles van zwitsal! heb wel gelezen dat niets ECHT helpt; als je het krijgt krijg je het, straie enzo. maar een beetje extra verwennerij is altijd goed voor body&mind, nietwaar? @pcomeid: gefeli, jij ook 11 weken!
Ik gebruik Olivera. Dit is een soort van olijf olie kleur. Hij ruikt niet en trekt snel in. Ik gebruik hem 1x pd. Tot op heden nog geen striemen.
Ik ben striemvrij door de zwangerschap heen gekomen. Ik smeerde elke ochtend met Palmer's en elke avond met Weleda (die laatste vond ik het prettigst, maar te vet voor overdag). Na het douchen smeerde ik mij in met bodymilk. Helaas tijden de borstvoeding niet extra gesmeerd, dus daar wel striemen gekregen...