Tijgeren en grove leisteen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzanne75, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Mijn zoontje tijgert al tijden het hele huis door, over de grove leisteen. Daarvoor heeft hij thuis altijd een jeanstuinbroek :oops: aan omdat hij met zijn buik over de grond schuift. Maar sinds een week of 2 doet hij het zodanig dat hij elke dag :confused: met zijn elleboog door zijn t-shirts steekt! Of het nu dure of goedkope shirts zijn, maakt weinig verschil. De gaten vallen er gewoon in op zijn arm. Dit wordt een dure hobby zo! Gisteren een Mexx-shirt kapot, gelukkig voor de helft van de prijs gekocht maar toch nog € 5 voor betaald. Vanmorgen dacht ik hem wel eventjes in een Pointer-shirt te kunnen laten zitten voordat hij naar de opvang ging maar helaas, de gaten zaten alweer erin voordat hij de deur uit ging. € 12,50 naar de knoppen. Omkleden dus maar weer. Nieuw shirt aan en naar de opvang. 's Avonds thuis aangekomen maar een oud shirt aangetrokken en ook dat sneuvelde weer voordat hij in bad ging. Ik kan wel aan de gang blijven zo. Wat doe ik hier aan? Op elk shirt een mouwstuk naaien? Ziet er ook niet echt charmant uit. En hij ziet er al uit als een schooier in zijn aftanse tuinbroek als hij thuis is. Armbeschermers zullen er vast niet zijn voor kid's van 1....?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hehehe dat denk ik ook niet

en het is ook niet echt weer voor tshirts...

misschien toch ergens een spijkerjackje of ander stevig spul ahlen?
    desnoods met armstukjes
    speciaal voor thuis

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ow dat is nog niet eens zo'n slecht idee. Alhoewel me dat wel warm lijkt, aangezien hij zo actief bezig is. Hmm eens proberen.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

of zelf een soort van eh... losse mouwen van stevige stof maken?

die je over zijn truitje heen trekt

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Beenwarmers over zijn ellebogen?

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.103
    3.879
    113
    Ja, of goedkope babysokken of kniekousen die niet te veel lubberen om zijn mouwen doen (met de tenen er natuurlijk afgeknipt ;) ).

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier dus ook leisteen..ik moet zeggen dat ik t nog niet heb gemerkt bij de shirts.. :rolleyes:
    Maar idd de broeken zijn funest...
    zonde hè..
    Geen tips voor je helaas..

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik had voor lars lapjes leer op de knieen van een oude broek genaaid voor buiten op de tegels. misschien kun je leren stukken op de ellebogen van een vestje naaien voor in huis

9. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Hihi, ja hier et zelfde probleem. Wij hebben een grindvloer... zn kleren slijten dus ook giga! :(

Heb nu standaard een vest over zn shirts aan. Ga ik weg dan vest uit.. en eventueel een niet versleten vest aan! Voor als het hem te warm is kun je ook alleen een romper met lange mouwen eronder doen. Die vestjes van Benetton zijn erg dik..

Succes ermee! ;)

Gr, diana

10. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Bedankt voor de tips.
    Het lijkt wel alsof het iets minder erg is als ik een romper met lange mouw onder de shirts doe. Alsof dat wat meer dempt of zo...? We zien het wel. Heb in elk geval gisteren weer een nieuwe tuinbroek gekocht, de 4e inmiddels. Maar goed, ben blij dat ze bestaan. En toen ik er eentje kreeg als kraamcadeau riep ik het hardst (uiteraard niet waar iemand bij was) dat ik dat mijn kind dat lelijke ding NOOOOOOOIT zou aantrekken haha.

Deel Deze Pagina