wel zwanger, niet zwanger grrrr

Discussion in 'Zwanger worden' started by staaltje, Sep 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staaltje

staaltje Lid

Jun 7, 2009
    9
    0
    0
    Misschien herkennen jullie iets in onderstaand verhaal:
    Ben in mei gestopt met de pil. Werd daarna mooi regelmatig ongesteld, voor pilgebruik was ik ook heel regelmatig.
    Nu had ik vorige week ongesteld moeten worden, maar ben dus een week overtijd. Al twee weken heb ik last van krampen/steken in mijn buik, witte afscheiding (meer dan anders) en zere tepels. Een week voel ik mij de hele dag door misselijk. Heb drie testen gedaan, maar alledrie negatief. Net naar de wc gegaan om te plassen en toen ik afveegde zat er helderrood bloed op het papiertje, een behoorlijke veeg. Volgens mij ben ik nu precies een week later dus ongesteld aan het worden. Maar ik vind het zo raar dat ik nu ineens een week later ben en ook constant misselijk ben. Herkent iemand dit?

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik was ook redelijk regelmatig ongesteld na het stoppen van de pil. Maar toen we voor een baby gingen klussen was ik ineens ook ruim een week later ongesteld. Ik ging van 28 naar 36 dagen! (zie onderschrift)! En sinds ik gestopt ben met de pil ben ik ook regelmatig misselijk. Lichte vlagen maar ben vaak misselijk.

Een lichaam zit raar in elkaar! Daar ben ik we achter!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja bij mij ook indd , altijd rond de 35 dagen en dan ineens rond de 50 dan weer rond de 30 dan weer rond de 60 :S !!

irritant he ;)

4. staaltje

staaltje Lid

Jun 7, 2009
    9
    0
    0
    Superirritant. Ik dacht eigenlijk al een beetje dat het raak was, omdat ook misselijk ben en meer witte afscheiding dan normaal had. Bovendien was mijn urine veel geler. maar ik ga er wel een beetje vanuit nu dat ik gewoon ongesteld ben. Mooi balen, want de eisprong uitrekenen wordt nu wel lastig. Wordt hard werken dus deze maand ;)

Share This Page