beste dames!!!! ik ben 22 november ongesteld geworden gewoon normaal 4 dagen ongesteld geweest 4 dagen helemaal niks en daarna gewoon weer 7!!!! dagen ongesteld geweest tenminste denk dat het ongesteldheid was het was wel gewoon helder bloed en 7 dagen is niet normaal voor mij, vorige week weekend vruchtbare periode gehad als ik van de eerste ongesteldheid en gevoel afga ook geklust maar vandaaag weer een druppeltje bloed weet echt niet wat ik nu moet doen en wat ik me hiervan moet voorstellen! en welke cyclus moet ik aanhouden???? tipss helpp my...... sweet kisses love7
Hoi Love7, Misschien je eisprong. Ik heb vaak tijdens mij eisprong een extra bloeding. ben je al lang van de pil af? Kan ook ontpillen zijn, dan is je cylcus nog zoekende.
nu ronde 5 wel elke maand na 29 dagen ongesteld wachten gewoon even af en klussen lekker door, iedergeval bedankt dat je hebt gereageerd! Liefs love7
Hey, ik heb ook zulke bloedingen ineens gehad. Was heel raar, daarvoor altijd heel stipte cyclus. Dus ben hiermee naar de gyn onmiddellijk gegaan en bleek dat ik het ging om een (onverklaarbare) tijdelijke hormonale verandering. Moest dus progesteron gaan slikken in de 2de helft van mijn cyclus, na de eisprong. Om die eisprong te bepalen, moest ik temperaturen. Diezelfde maand ben ik zwanger geraakt. Om echt te weten welke cyclus je nu moet aanhouden zou je best kunnen beginnen met temperaturen. Geen ovulatiesticks gebruiken, 3 dokters hebben mij dit afgeraden wegens valse of onduidelijke uitslagen en zeker als je zoals ik hormonale veranderingen ondergaat kan een stick die op hormonen reageert niet duidelijke genoeg zijn. Heb trouwens die progesteron niet genomen, was daar niet voor te vinden. Hoop dat je hieraan wat hebt.
Ik had dat ook maar bij mij hield het 3 weken aan bleek een mk te hebben. Heb je een test gedaan? Het kan natuurlijk ook wat de anderen zeggen...
Heb 1 dag voor ik de eerste keer ongesteld was getest verder niet meer en die was negatief bedankt voor de reacties ga beetje lezen over temparaturen ben wel nieuwschierig