Kan je dit allemaal tegelijk slikken en dan de hele cyclus door? Wie kan haar adviezen/ervaringen delen? Ik wil dit gaan proberen omdat het zwanger worden na een jaar nog steeeds niet lukt. Liefs
Teunisbloem mag maar tot de eisprong genomen worden (Is enkel nuttig als je een laat ei hebt eigenlijk, dit kan ervoor zorgen dat je eisprong vervroegt) Tarwekiemolie mag je altijd nemen, maar in combinatie met teunisbloem best NA de eisprong (Verbetert de doorbloeding & bevordert de innesteling) Met die etos zwanger worden heb ik geen ervaring
Dus tot eisprong de teunisbloemolie en vanaf de eisprong de tarwekiemolie? En niet tegelijk? Ik heb pas op dag 19 mn ei. Eerst op dag 18 en sinds een tijdje op dag 19.
Ja tegelijk mag je dat blijkbaar nooit nemen Je ei valt nog mee vind ik? Ik heb het mijn pas op dag 30, dus ik ben aan 't overwegen om volgende ronde met teunisbloem te starten Maar jij heb dat niet echt nodig denk ik? Dan kan je mss beter tarwekiemolie de hele ronde slikken?
Sorry was een foutje! ik bedoelde ik weet niet of ik t wel of niet moet slikken. Ik wil juist hulp, dank je wel!
Mijn ei is duidelijk vervroegd door teunisbloemolie (etos eigen merk) Heb gevraagd aan Etos of het kwaad kan om dit hele cyclus te slikken: Kon geen kwaad. (ik voel me het beste bij hele cyclus slikken, anders komen pms-klachten eerder terug) Zie mijn onderschrift > ik slik nu 1,5 maand teunisbloemolie en alles is mooi vervroegd
Ik heb vanaf ronde 4 tarwekiemolie geslikt, was meteen zwanger (helaas mk). Mijn ei altijd rond dag 17/18 gehad dus geen teunisbloemolie geslikt. De laatste ronde heb ik vanaf dag 1 tarwekiemolie en etos zwanger worden geslikt en ben nu zwanger. Hier dus goede ervaringen mee
Heb Etos gemaild en volgens hun fabrikant kan het geen kwaad. De waarschuwing staat alleen op de Kruidvatpotjes. Je hebt ook teunisbloemolie van Efamol en die adviseren zelfs om het tijdens zwangerschap te slikken! Ik ga wel stoppen hoor als ik eenmaal die positieve test in handen heb. Maar niet tussen eisprong en evt. menstruatie want ik heb dan zo'n vermoeiende periode! En dan is er sowieso nog geen bloedcontact met een kindje....
ook even aanhaken... en een vraag. Wij zijn ook al even bezig, zie onderschrift, ik denk dat ik deze maand weer een 28 daagse cyclus ga krijgen, want voel dat mn ongesteldheid al in de pijpleiding zit. Zoals te zien is schommel ik dan steeds tussen 23 en 28 dagen. Ik meende deze maand mijn eisprong te voelen (een dag of 3 af en toe steken rechts onderin mijn buik) en vervolgens de innesteling (een paar dagen af en toe lichte krampjes), maar volgens mij word ik nu toch weer ongesteld, later dan ik verwacht had, gezien het voelen van de eisprong en innesteling. Wellicht dat het steeds mis gaat bij de innesteling en daarom overweeg ik tarwekiemolie. Ik slik ook de mamavitamines van VSM en Visolie Omega 3 (kruidvat). Krijg ik dan niet teveel van het een of ander binnen als ik ook nog eens tarwekiemolie ga gebruiken?
Wij waren ook al een tijd bezig en werd in de maand zwanger toen ik efamol pmp slikte. Daar zit ook teunisbloemolie in en pas gestopt toen ik wist dat ik zwanger was. Succes.
Mensen, de pillen doen het niet hoor. Sperma doet 't m! En een gezonde levensstijl. Ik slik zelf wel Etos zwanger worden pillen maar om mijn cyclus korter te krijgen (is gelukt!) Anders alleen folium zuur. Stop alleen nu niet, want bang dat mijn cyclus dan ineens weer langer is! Eenmaal zwanger wel meer vitamines.