nu ben ik voor het laatst ongi geweest 11-11-14 en hebben seks gehad de 1dec heel vroeg in de ochtend mijn vorige cyclus lengte was 41 dagen heb daarvoor niet gemeten wel ovulatie testen gedaan deze keer en positieve test 2dec en 3dec heb ik dan een goede kans op zwangerschap? en wanneer zal ik dan testen? nog extra info: het is eigenlijk niet de bedoeling zwanger te worden maar het is ook niet heel erg
Als je inderdaad 2 de een positieve test had, kan het zeker raak zijn. Nog zeker wachten tot de 15e met testen dan!
ik zal even foto maken wil je dan voor mij kijken? bij mijn 1e kindje had ik 1 duidelijke posieve en nu 2 lijkt mij
Binnen 24 tot 48 uur na een positieve test heb je je eisprong. Dus uiterlijk zo rond 4 december zal je eisprong zijn. Ik zou dus zeker vandaag en morgen ook nog aan de slag gaan. Zo rond 18 december is dan ongeveer je NOD.
Het is niet je bedoeling zwanger te worden maar je gebruikt wel ovulatietesten? Gebruik je die om zwangerschap te vermijden dan? Ovulatietesten zijn niet bedoeld als anti-conceptie.
Madelie : omdat we in de nacht seks hebben gehad dacht ik doe in de ochtend een test om te kijken of hij positief zou zijn ik had ze nog liggen en wilde weten of er een grote kans was dus vandaar
misschien eens anticonceptie gebruiken? dit is erg onveilig.... een ovulatie test is niet een garantie op een eisprong. zelfs al is die positief...
ik geef borstvoeding en kan niet tegen de hormonen in anticonceptiepillen enz ik kan alleen anti latex condooms gebruiken en die waren op... dus dat was een beetje het ding maar wat ik al zei het zou niet heel erg zijn als ik zwanger zou zijn het zou alleen een half jaar eerder zijn dan wat we in ons hoofd hadden maar de vraag is dus eigenlijk is er een grote kans op een zwangerschap als je de 1e seks hebt gehad je vandaag en gisteren een positie ovulatie test hebt gehad Kindje is super welkom hoor en we hebben tijdens de seks echt wel even elkaar aangekeken en tegen elkaar gezegt is een 2e nu erg en dat vonden we niet erg zou gezellig zijn voor ons dochtertje
De kans is er zeker, maar ik geloof dat de kans groter zou zijn geweest als je later ook nog seks gehad had. Je doet trouwens meer ovulatie testen als je niet probeert zwanger te worden dat ik als ik dat wel probeer