Zo onzeker, wie heeft dit ook meegemaakt?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LunaKyra, Dec 9, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

Sep 20, 2015
    300
    179
    43
    Female
    Nederland
    Hoi allemaal,
    Even geleden dat ik hier mee heb geschreven maar zijn nu 4 rondes bezig voor een brusje via de natuurlijke weg omdat dit bij ons meisje uiteindelijk ook nog is gelukt.
    Ik heb 1 december een positieve ovulatietest gehad en nu sinds vannacht bloedverlies. Dan zou ik nu hoogstens 7 dpo zijn wat ik vreemd vond om dan al bloedverlies te hebben. Daarom toch maar een testje gedaan.

Maar nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met rood bruin bloedverlies en zo'n test op 7dpo en eigenlijk een positieve afloop. Vind het doodeng vanwege eerdere miskramen..
    Wat denken jullie?

Attached Files:

2. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

Nov 2, 2017
    970
    789
    93
    Female
    Wat een heftige voorgeschiedenis heb je... Ik ben zeker geen testexpert, maar dit is toch een heel duidelijke test! En kun je überhaupt al positief testen op 7dpo? Mijn testen waren veel vager en toen was ik al 10 dpo, nu 12 weken. Ik ga voor je duimen, het zou prachtig zijn als het lukt.

LunaKyra likes this.
  3. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

Sep 20, 2015
    300
    179
    43
    Female
    Nederland
    Ja is eigenlijk wel een duidelijke test voor 7dpo. Helaas veel bloed verloren afgelopen nacht en vandaag. Net weer een test gedaan en ziet er niet goed uit. Is dan toch vroeg mis gegaan. Op naar de volgende ronde.
    Voor jou een hele fijne zwangerschap! ❤️

Lauren1993 and Aoibhe like this.
  4. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

Nov 2, 2017
    970
    789
    93
    Female
    Heel veel sterkte!

LunaKyra likes this.
  5. Lauren1993

Lauren1993 Bekend lid

Apr 19, 2023
    519
    482
    63
    Female
    Zorgcoördinator
    Stertke!

LunaKyra likes this.
  6. Tonpon

Tonpon Lid

Nov 17, 2023
    10
    16
    3
    Female
    Beste LunaKyra, niet om je bang te maken maar wel om je te waarschuwen en alert te zijn.
    Ik had begin dit jaar op 6 DPO al een positieve test. Ik weet zeker wanneer mijn eisprong was want die werd gemonitord omwille van een IUI.
    Maar ik kreeg al snel zwangerschapsklachten en had dus op 6 DPO een positieve test. Helaas die avond zelf ook al redelijk veel bloedverlies gehad en ik ging uit van een miskraam. Het bloedverlies was de dagen erna minimaal en 3 dagen later werd het weer meer. Toen toch naar de gynaecoloog moeten gaan na het horen van mijn verhaal, de dag erna ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap met al vrij bloed in mijn buik.
    Dus bij twijfel, zou ik zeker contact opnemen met de HA :$

7. LunaKyra

LunaKyra Actief lid

Sep 20, 2015
    300
    179
    43
    Female
    Nederland
    Oh wat erg..
    Bij mij is het bloedverlies nu ook minder en momenteel geen positieve test meer. Was het bij jou ook dat de test uiteindelijk negatief was na een paar dagen?
    Ik hou het goed in de gaten, bedankt voor je berichtje. Hopelijk ben je snel zwanger en gaat het allemaal goed

8. Tonpon

Tonpon Lid

Nov 17, 2023
    10
    16
    3
    Female
    Nee mijn zwangerschapstesten bleven positief en ik bleef ook HCG aanmaken maar niet zoveel als bij een normale zwangerschap. Aanvankelijk dacht de gynaecoloog aan een miskraam maar ik moest 2 dagen na elkaar toch bloed laten nemen en zo wist ze met zekerheid dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.
    Pas een week na de operatie had ik een negatieve test, dus zo klinkt het wel "geruststellend" ivm bbm.

De operatie was in Februari dit jaar en momenteel ben ik 8 weken zwanger en zit het wel op de juiste plaats! Ik duim mee dat jij ook positief nieuws mag krijgen binnenkort!

LunaKyra likes this.

Share This Page