Hoi, de zijn vandaag al in 't land, 2 dagen te vroeg. Vorige cyclus was 28 dagen en nu maar 26 dagen. Welke cyclus moet ik hanteren om mijn eisprong te berekenen? De langste? Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs, Inge
Ik zou dan op 27 dgn zetten... maar ja.. veel zetten ook in op de langste cyclus.. Maar wat jij nu hebt is echt heel netje hoor! tis toch een gok. Als je het echt zeker wil weten moet je ovulatietesten gaan gebruiken..
Is dat niet wat snel om al ovulatietesten te gaan gebruiken? Ik ben pas in maart gestopt met de pil. Zijn de hormonen van de pil dan al uitgewerkt?
Als je om de dag klust (als dat mogelijk is) zit je nooit mis als je begint zodra je menstruatie bloeding weg is. Anders moet je uitgaan van je kortste én je langste cyclus. dan heb je een aardige richtlijn wanneer je ongeveer moet klussen.
tuurlijk is dat te snel.. daarom zou ik een gemiddelde pakken! zwanger proberen te worden moet wel leuk blijven! eerst eens lekker van gaan genieten meid! En inderdaad, als je om de dag klust kun je zo goed als nooit mis zitten.. !