heb gehoord dat bijna iet voorkomt en niet kan dat het meteen in de eerste stopmaand raak is... bij wie wel?
Eind oktober 2006 ben ik gestopt met de pil. Daarna eerst nog een cyclus condooms gebruikt, omdat ik wilde weten of mijn cyclus wel op gang ging komen na 12 jaar pilgebruik. Vanaf december 2006 zijn we voor het echie gegaan en aan het eind van mijn cyclus had ik al een positieve test in handen.
Ja, hier de eerste keer meteen raak...! Ongepland, omdat we het eigenlijk altijd met condoom deden... 1 keer niet en meteen raak, dus..!
ik had op 24 september mijn implanon staafje laten verwijderen, op 21 december eerste controle gehad en toen was ik al 11 weken ver, dus bij ons ook van de eerste keer raak
Ik heb 1x de pil 11 uur nadat ik hem normaal innam ingenomen (dus i.p.v 's ochtends nam ik hem 's avonds). Er was mij nog verzekerd (bij de apotheek, wilde namelijk een morning after pil halen) dat het niet uitmaakte.. Nou.. we gingen op vakantie en ik had primolut geslikt (dit stelt de ongesteldheid uit) omdat ik op de dag dat we gingen vliegen ongesteld zou worden en ik kan dan echt niet meer lopen van de pijn..) Toen we op onze vakantie bestemming waren ben ik gestopt met slikken en er stond dat ik dan binnen 2 dagen ongesteld zou worden. Na 6 dagen toch maar even een testje gedaan en direct 2 dikke strepen.. Raak.
Oja, ik slikte primolut omdat doorslikken van de pil bij mij niet werkt, ik word dan gewoon ongesteld. En verder ben ik de pil écht écht écht niet vergeten..
ik was al een tijdje gestopt met de pil. toen we hadden besloten om voor een kindje te gaan was ik meteen zwanger, dus meteen de eerste ronde al
Je hoort toch ook zo vaak van die jonge meiden, die het een keer onveilig doen en die ongewenst zwanger zijn. Volgens mij komt het best vaak voor, toch? Zo opvallende is 't niet, maar wel een klein wondertje....! Gr. Niki
mijn dochter is verwekt op 12 januari 2001! En mijn zoon op 8 mei 2003! Ik heb precies 2 keer onveilig gevreeën in m'n leven (voor ik aan de pil ging) en heb ook 2 kids! En ik maar denken dat het deze keer dan ook wel vlug raak zou zijn Gek he?
ik ben nu voor de vierde keer zwanger en bij de laatste drie was het in een keer raak.Bij de eerste was het in ronde 2 raak.
jeetje en ik al die tijd maar denken dat het er niet meteen van kwam... ben benieuwd hoe vlug (oflangzaam)het bij mij gaat!