en nu??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kwebbel1984, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    #1 kwebbel1984, 30 okt 2012
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
    Ik heb vorige maand mijn spiraal laten verwijderen die ik 1,5 jaar heb gehad. Gister 4 weken geleden ongesteld geworden maar 2,5 dag. Eerder voor de spiraal met de pil altijd 5 dagen ongesteld. Nu willen we graag een 2e kindje en had ik gister ongesteld moeten worden. Tenminste dat denk ik als mijn cyclus weer normaal is. Ik heb dit keer geen eisprong gevoelt en weet ook niet of je dat altijd voelt. Ik heb gister en vanochtend een test van kruidv@t gedaan 2v5. Gister zag ik negatief maar na 2 uur zag ik een heel licht streepje. Ik heb dus niet echt goed gekeken of het streepje er al was. Keek eerder teleurgesteld er weer na en zag het toen. Dus vanmorgen met ochtendurine getest en zag meteen na de 5 min een heel licht streepje. Maar ook echt heel licht. Ik heb dus niet opgelet of de streepjes voorgedrukt staan of dat het venster echt spierwit is.Heb nieuwe tests besteld en wacht nu tot donderdag. Maar hebben jullie hier ervaring mee???

2. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Het kunnen indroog streepjes, ik zou over 2 dagen nog eens testen. En dan wel binnen 5 minuten kijken anders als negatief beschouwen.

Succes!

3. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Geen ervaring.
    Naar mijn weten zijn de testen voor gebruik altijd wit.
    Donderdag even opnieuw testen en wie weet?

Succes in ieder geval:)

4. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik denk dat wat je gezien hebt een indroogstreepje was.
    Je moet echt binnen de gestelde tijd kijken, alles wat daarna nog tevoorschijn komt, zou ik niet meer vertrouwen.

5. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    De eerste zag ik het buiten de tijd maar bij de 2e zag ik het na de 5 minuten zoals de test aangaf wanneer je moest kijken. Doe donderdag nog maar een testje

6. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Je moet binnen 5 minuten kijken toch?:)

Gewoon nog eens testen. Heb je misschien een foto kunnen we wat makkelijker oordelen;)

7. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Nee ik heb ze weggegooid. Er staat echt bij na 5 min aflezen. binnen die 5 min zag ik bij de 2e test al een heel licht streepje. Ik wacht wel even af ga morgen opnieuw testen.

8. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Oeh spannend Toetie!

De testen zijn voor gebruik echt wit, geen voorgedrukt iets te bekennen.

En als je met 5 minuten kijkt is ie echt nog niet opgedroogd...

Ik zeg: spannend!!!!:D

9. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    ik heb vanmiddag de testen binnen gekregen.Heb meteen een testje gedaan met een klein plasje. Ik hoefde niet echt te plassen. Deze was echt negatief. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet geloven. Ik doe morgenvroeg nog een test en dan kijken wat die aangeeft. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Heb ook geen klachten of symptomen van zwangerschap of menstruatie. Ik voel me nu zo onzeker omdat geen van beiden er schijnt te zijn.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Blijft toch spannend, succes morgen! :)

11. MevrouwtjeDees

MevrouwtjeDees Actief lid

19 mei 2011
    172
    0
    0
    Rotterdam
    spannend succes morgen!

12. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    ja ik weet het nu zelf ook niet meer. Ik weet ook niet of ik maandag eigenlijk wel ongesteld had moeten worden. Ik ga nu overal aan twijfelen. ik was maandag 4 weken terug 2,5 dag ongesteld dus vraag me nu ook af of mijn cyclus wel weer normaal is na het verwijderen van mijn spiraal. Ik heb voor zo ver ik weet ook mijn eisprong niet gevoelt. Het twijfelen is nu echt begonnen bah...

Deel Deze Pagina