Dames, Ik ben vanmorgen naar het zh geweest. Deze maand is mijn laatste Clomidmaand (maand 6). Er was vandaag na heel lang zoeken een klein eitje te zien (13 mm). Dit betekent dat het is de vraag of de Clomid nog werkt. Nu heb ik twee opties: - nog 6 maanden Clomid slikken thuis of - Een onderzoeksfase in stappen. Dit onderzoek houdt in dat je wordt ingeloot voor een van de volgende behandelingen: - 6 maanden Clomid slikken - 6 maanden Clomid slikken + IUI - 6 maanden spuiten - 6 maanden spuiten + IUI Ik heb een week om er over na te denken. Weet het nog niet zo goed. Je kunt geen voorkeur aangeven. Je wordt ergens voor ingeloot en dat start je. Je kunt wel ten alle tijde stoppen. En als je Clomid zonder IUI loot, krijg je na 6 maanden alsnog IUI. Wat is wijsheid? Ik weet het nog niet. Leeftijd vind ik nu ook wel belangrijk worden. Voor mijn 30ste word ik sowieso geen moeder meer. Wat denken jullie er van? Wie heeft deze keuze ook gehad en wat heb je gedaan / geloot?
Hoi! Jeetje wat moeilijk zeg! Een week is ook niet echt lang om er goed over na te denken. Werkt het altijd zo dat je moet loten? Ik vind dat nogal vreemd want het zou veel fijner zijn als je mocht kiezen! En als je alleen Clomid loot dan gebeurt er verder dus een half jaar niks terwijl het nu de vraag is of het nog aanslaat bij je? Gekke regel toch... Maarja de andere kant is weer dat je graag alles aanpakt wat mogelijk is om toch zo znel mogelijk zwanger te worden! Ik zou gewoon wat plussen en minnen op een rij zetten maar als je het besluit te doen kun je in ieder geval altijd nog stoppen, das ook wel een geruststelling! Veel succes! Liefs Lovie.
Ik weet niet hoe het normaal gaat. Dit werd me verteld in het zh. De gyn zei wel dat er veel ziekenhuizen aangesloten zijn op dit systeem. Als je Clomid loot, wordt wel gekeken of de hoeveelheid klopt maar wordt er verder niets gedaan (inseminatie ofzo). Ik zal een plus-minlijstje maken, goed idee.
jeetje, wat een moeilijke beslissing. Ik ben in mijn 7e maand clomid zwanger geraakt van mupke 2, maar mocht er daarna niet meer van snoepen geloof ik. Ik moest terug komen voor vervolgplan. Dat zou spuiten worden. van te lang clomid wordt je bm slijmvlies te dun, geloof ik. Dus ik vind het rare opties. mag je zelf geen voorkeur aangeven., zonder aan het onderzoek mee te doen? En heeft clomid wel goede eitjes geleverd? Ik zou sowieso niet kiezen voor nog 6 maanden clomid zonder iets extra's. Hm, naja, je hebt niks aan mijn reactie. denk alleen even mee en wat ik zou doen... Succes meid!
Niemand deze keuze gehad??? Mij werd verteld dat veel ziekenhuizen het op deze manier doen (lotingssysteem). Niemand?