Kraambeurs leuk of niet leuk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elissa2015, 4 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elissa2015

24 mrt 2015
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er dames die wel eens naar een kraam beurs zijn geweest, en is het de moeite waard om een kijkje te gaan nemen?
    Er was een lijstje te vinden op i net met deelnemende bedrijven zoals fotografie en buikschilderen maar dat zijn dingen waar ik niet van plan ben om dat te gaan doen, dus vraag me af wat een kraam beurs/markt allemaal te bieden heeft?
    :)

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik heb weleens zo een beurs bezocht en vond het een teleurstelling :D Had gehoopt veel gratis stalen of dergelijke te verzamelen maar dat was verkeerd gedacht

3. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bewust niet gegaan....niks voor mij al die drama en hectiek voor een gratis tasje en pennetje. Hoorde ook van Veel mensen dat het enorm tegen viel....je moet een beurs persoon zijn of niet...ik vind et verschrikkelijk hahaha

4. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind zo'n beurs vreselijk. Een keer geweest en nooit meer. Je kan echt niet goedkoper dingen kopen daar maar mensen duiken op de stallen alsof het wel zo is. Heel druk en je krijgt niet echt de kans je goed te laten informeren. Wel heel leuk is dat je dingen tegen kom die je anders nooit ontdekt waardoor je andere dingen kan kopen of andere ideeën voor kaartjes tegen komt.
    Ik zou nooit op zo'n beurs een pretecho laten doen, moet er niet aan denken dat ineens iets fout blijkt te zijn.
    Gelukkig is iedereen anders

Deel Deze Pagina