6 weken zwanger en bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Duploke, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

Hey..

vorige week zondagavond heb ik een paar druppeltjes oud bloed verloren, maandagochtend weer, maar nu helderrood bloed.. Nu zei m'n HA dat dit nog innestelingsbloed kon zijn, dus was ik een beetje gerustgesteld, ondanks 't feit dat ik best wel veel buikpijn heb. Nu heb ik deze namiddag weer helderrood bloed verloren. Was ook de hele dag ellendig (slapjes, misselijk, buikpijn) De HA zag geen reden om vroeger als 12 weken een echo te laten doen, maar ik ben zo ongerust..

Wat kan dit zijn?

Alvast bedankt voor het antwoorden en fijne feestdagen.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Subke,

als het bloedverlies aanblijft zoals bij jou en je hebt er buikkrampen en helderrood bloedverlies bij, vind ik het wel een reden om eerder een echo te doen. Je kunt ook naar een verloskundige bellen als die bij jou in de buurt zit; wat zij voor jou kunnen betekenen, maar dan zal wel de zorg voor je zwangerschap verder door hen worden overgenomen.
    Ik durf je ook niet te voorspellen of het allemaal goed gaat. Een beetje bloedverlies komt inderdaad vaak voor in het begin van de zwangerschap, meestal is dat maar een paar dagen. Dan knapt er gewoon een klein vaatje. Voor een inestelingsbloeding is het nu eigenlijk te laat. Het blijft dus afwachten op de echo.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina