Hoi Allemaal, Misschien dat dit een hele domme vraag is die ik ga stellen, maar stel hem toch. Begin deze maand voor het eerst met de ovu-testen. Ik heb een cyclus van 29 dagen en volgens de site van CB moet ik dan op dag 11 beginnen met testen. Wanneer beginnen jullie ermee? Liefs Daantje
De eerste cyclus dat ik met ovu-testen begon, was ik daar ook vanuit gegaan. Moet ook zeggen dat ik net toen op dag 11 wat gerommel voelde richting mijn lies. Testje er tegenaan gegooid en hoppa! Meteen een ! Volgende cyclus al een keer op dag 10 getest; niks, maar halverwege de volgende dag weer meteen een positieve! Heb nu dus 2 keer achter elkaar mijn eisprong rond dag 12 gehad, dus heb ik deze cyclus de gok genomen en de ovu-testen overgeslagen. Zou vandaag dus mijn ei-krijgen, en gisteren lekker geklust! Ik denk dat dag 10 of 11 een aardige dag is om te starten met de ovu-testen, maar denk er wel aan dat het even een paar dagen kan duren voor je een positieve test krijgt, want ik geloof dat het gemiddelde van de dames zo ergens 14 dagen voor de volgende NOD een eisprong heeft; bij mij is íe dus wat aan de vroege kant.