Wanneer seks na positieve ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jimmy100, Sep 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    hoi,

Ik heb PCOS en ben zwanger geworden mbv Clomid de eerste keer. Na mijn bevalling heb ik een spiraal gehad, maar deze is in juli verwijderd omdat de wens voor een tweede kindje kwam.

Inmiddels lijk ik toch een soort cyclus te hebben van 33-35 dagen. Nu zitten we in de eerste echte ronde (wilde na spiraal even wachten), en ben toch aan de slag gegaan met ovulatietesten.
    Ik had zaterdagavond en zondag rond 11:00 uur een super positieve test! Zou ik dan toch uit mezelf een eisprong krijgen ? (iets wat voor mijn zwangerschap ondenkbaar was, werd gewoon nooit ongesteld)
    Nu weet ik ook wel dat door PCOS soms de uitslag vals kan zijn, dus hoop er niet teveel op.

Maar om een lang verhaal kort te maken; wij hebben zaterdag, zondag en maandag geklust. Inmiddels is dat ei denk ik wel gesprongen (geen pijn meer namelijk). Moeten we nou vanavond ook nog voor de zekerheid? (dat zou lastig worden doordat mn man tot vannacht werkt).

Bedankt alvast

2. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    Ok niemand?

3. rikki

rikki Bekend lid

Aug 6, 2012
    739
    27
    18
    Kun voor de zekerheid altijd klussen!! :)

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik klus totdat de test weer helemaal neg word.......

succes!

5. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

Jul 17, 2012
    804
    0
    0
    Als je denkt dat je ei al gesprongen is, heeft het niet heel veel zin meer hoor.
    Ow en ik heb ook pco en positieve ovutesten hoor! Daarnaast temperatuur ik ook en de testjes worden inderdaad gevolgd door een ovulatie, dus het kan wel!

6. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    Ja mijn testen zijn ook negatief sinds zondagmiddag. Denk ook echt dat ik uiterlijk gister m'n eisprong heb gehad. Bedankt in elk geval

Share This Page