Welke dag cb digital van 1-2 naar 2-3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wistaire, 11 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Met de duidelijke mvm test heb ik nog een keer de cb gedaan en toen 2-3

8D775689-9DAB-4BB4-86D9-E0A42F97929E.jpeg 8EE5DF3D-728A-4176-B823-88F517BBA14A.jpeg

Hier de testjes en daarna de cb
    111ED822-E730-4FD0-B854-42E52EA570A2.jpeg

2. Wistaire

Wistaire Actief lid

4 mei 2015
    400
    231
    43
    Mooie testjes! Mvm komt hier dinsdag dus hoop ook op zo'n mooie test!

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  3. K00

K00 Niet meer actief

Dames, mag ik iets off topic vragen?

Bij mijn eerste zwangerschap had ik me uiteraard zo goed mogelijk ingelezen, maar dan nog had ik eigenlijk geen idee wat er allemaal aan de hand was.
    Op mijn NOD teste ik knal positief, dus ik was zwanger.. thats it. Ik heb daarna geen enkel test meer gedaan (ik had ook echt geen idee dat mensen dat dus wel eens deden..)
    Bij ZL hetzelfde.

3e zwangerschap een tuurstreepje op KV, smiddags een CV zwanger 1-2 en toen dacht ik, zie ik je ben zwanger.. en ook toen weer gestopt met testen... Misschien had ik toen door moeten gaan om te zien dat het een miskraam zou worden?? maar goed, dat ter zijde.

Waarom kiezen jullie er voor om te blijven testen? Mij lijkt het dat je jezelf alleen maar onzekerder maakt als het net even wat minder fel oplicht dan die keer ervoor? Het is echt gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Weet ook niet wat ik de volgende keer zou doen als ik weer zwanger mag worden :)

MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  4. Wistaire

Wistaire Actief lid

4 mei 2015
    400
    231
    43
    Mag je vragen haha

Ik ben persoonlijk een ongelofelijke controle freak en vind het dus ook lastig dingen 'op zn beloop te laten'. Als ik niet test word ik minstens net zo gestresst als wanneer ik het wel doe, vandaar.

K00 vindt dit leuk.
  5. Proudmommy4

9 apr 2018
    90
    127
    33
    Vrouw
    Mijn laatste test heb ik gedaan met 4 wkn 5 dgn toen kwam de 3+ op de clearblue met indicator te staan.

Dat geeft me juist rust.
    Heb over 12 dgn een echo .
    Als die goed is kan ik pas echt gaan genieten.
    :)

K00 vindt dit leuk.
  6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja hoor mag je vragen...

Ik merk helemaal niets dat ik zwanger ben, heb nergens last van behalve een darmen buikje... de testen geven mij iets van een hou vast dat ik zwanger ben... met mijn beide zwangerschappen had ik gelijk al vanalles aan symptomen.. nu dus niet en dat maakt mij soms onzeker... maar ik ben nu wel gestopt met testen want meer dan 2 knal strepen kan je toch niet krijgen... en als de test lichter wordt tja dat kan 2 dingen beteken of geen gecontreerde urine of een aflopende zaak... dat is het risico wat ik ermee loop...

En ach ik vindt het ook leuk hoor de testjes... het geeft altijd z’n leuk gevoel de 2 streepjes haha en de zwanger/niet zwanger van cb vindt ik hele leuke testen en helemaal om foto’s van te maken voor in het babyboekje straks

Proudmommy4 en K00 vinden dit leuk.
  7. K00

K00 Niet meer actief

Dankjullie voor je reactie!
    Grappig, ik heb ook graag de controle.. maar ik kijk wel naar mijn cirkel van invloed. Hier kan ik toch niets aan veranderen, dus dan kan ik het wel los laten :)
    Maar goed, eerst maar zien of we nog zwanger mogen worden :)

@Danty88 gefeliciteerd met je zwangerschap!
    @Proudmommy4 komt vast goed! alvast veel plezier bij je echo! en gefeliciteerd

8. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Jazeker die was vandaag al 2-3 denk ik hoor. Dus morgen zeker :) mooie oploop!

Wistaire vindt dit leuk.
  9. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

11 jan 2018
    1.015
    294
    83
    Vrouw
    @koo heel grappig want ik testen hier eerste met de action die een lichte streep aangaf in de avond. Denk dat ie echt nog donkerder zou zijn geweest want ik had bezoek en onwijs veel gedronken! Dat weet ik nog zo goed. En toen ik her streepje zag dacht ik jaja die goedkope action testen dus eigenlijk uit bevestiging zo een cb gedaan. Die gaf toen 1-2 weken aan! Toen wist ik het vrijwel zeker en ook niet meer gedaan tot ik mijn 10 weken echo had haha

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  10. Wistaire

Wistaire Actief lid

4 mei 2015
    400
    231
    43
    Vandaag met middagurine zwanger 2-3 :thumup:

luckynumber4, K00, NdNk en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Yes! Super goed!

12. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Wel voor mij is t zo. 1e zwangerschap had ik een super mooie test paar dagen na NOD. En een 2-3 van CB. Maar opeens 2 dagen erna wist ik dat t niet goed was. Omdat ik geen bloed verloor testte ik nog eens met een CB 1 week later en nog steeds 2-3. Week erna krampen en bloedverlies en miskraam met 6.5 week.

De keer erna wilde ik dus zeker zijn dat t mooi opliep en persé die 3+ zien. Ik testte toen wel om de 4 dagen. Gelukkig liep alles mooi op en mn zoontje is geboren.
    Vorige 2 zwangerschappen kon ik ook aan de streepjes zoen dat t een miskraam werd. En met deze viel me op dat de oploop wel veel sneller was dan bij zoontje.... En ja hoor tweeling:)

Maar je merkt ik ben een enorme control freak.

Deel Deze Pagina