Welke dag dpo voelde jij; ik ben zwanger!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnebloem89, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ik zo'n 12 dpo (op m'n NOD). Ik was aan het stofzuigen en vond m'n borsten zo enorm zeer doen.
    Toen dacht ik even een testje doen en ja hoor, 2 streepjes! Achteraf verklaarde dat waarom ik al een dag of 5 enorm emotioneel was 🙈

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hoeveel dpo weet ik niet precies meer. Wel herkende ik echt duidelijk bepaalde symptomen van mijn zwangerschap ervoor, alleen liep die helaas uit in een miskraam. Weeïg, hongerig gevoel, bandenpijn, met vlagen hele gevoelige borsten.. dat had ik toen ook , voelde me precies hetzelfde dus. Wist toen eigenlijk al dat het raak was en toen een test gedaan: dikke knaller! Gelukkig een mooie zoon gekregen.

3. NicoleWH

NicoleWH Lid

16 dec 2016
    49
    0
    0
    Coördinator
    Nieuw-Amsterdam
    Ik "wist" het op 4 dpo. Vanaf dat moment rugpijn en zeurend menstruatie-achtig gevoel in mijn buik, hoofdpijn en steeds pijnlijkere borsten. Paar dagen voor NOD felle steekjes onder schaambeen gevoeld. De test op NOD moest mijn gevoel bevestigen, gelukkig deed die dat!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Op 8 dpo, op 9dpo al een mooie rozestreep

5. Dapper

Dapper Niet meer actief

5 dpo door kleine signaaltjes al een vermoeden, 8 dpo steeds meer subtiele signaaltjes en wist ik het eigenlijk al wel...

Veel te vroeg getest 11 dpo , negatieve test. Maar toch wist ik het zeker.
    13 dpo ligt positieve test.

Mijn lijf is echt heel gevoelig voor alle hormonen en ik merk een zwangerschap echt al heel vroeg. Heb eigenlijk geen testen nodig ;)

Nu hopen dat de test na het weekend goed oploopt!

6. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik heb dat gevoel nooit gehad, 18 dpo dacht ik, laat ik is testen, we waren er niet heel erg mee bezig..
    en toen 4 dagen overtijd, toen dacht ik het kan misschien welleens raak zijn. Dat verwacht je niet echt in de eerste ronde.

7. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik had altijd in de voorgaande maanden op 7 dpo een down dagje. Zo'n gevoel van: 'het is weer niet gelukt', echt huilen. En de ronde dat het raak was zat ik zonder dat ik het doorhad al op 9dpo!

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nooit zo'n gevoel gehad

9. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Niet, ik heb een ontzettend onregelmatige cyclus (tussen de 27 en 50 dagen). Op 20 dpo dacht ik toch maar eens testje doen omdat mn borsten zo'n zeer deden. En raak :)

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik 10 dpo bedacht ik me 's middags dat ik toch wel heel erg moe was al een paar dagen. De volgende ochtend, op 11 dpo, getest en zwanger!

11. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    7dpo.. Heeeeele erge brandende pijn in mn borsten. Daarom ook een test gedaan op 8dpo. Ik dacht het is vast nog té vroeg maar had zo'n erge testdrang. En jawel positief. Duidelijk streepje ! :)

12. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Pas toen ik de test in handen had eigenlijk

13. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ik voelde vanalles vanaf dag 6-7. Honger ochtend herkende ik van vorige zwangerschap en 2 dagen later grotere/stevigere borsten 10 dpo positiefs getest

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.199
    15.709
    113
    Nabij Utrecht
    Op 6 dpo toen ik pijnlijke borsten kreeg.
    Test gedaan en een hele lichte streep.
    Op 7 dpo al een stuk duidelijker.
    Op 8 dpo niet meer te missen :)
    Hele vroege innesteling gehad dus.
    Pijnlijke borsten bleven aanhouden tot bijna 6 weken.

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Op 8 dpo had ik dat gevoel al , toen al een tuur
    Vanaf 9 dpo duidelijke testen

16. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Op 8 dpo had ik een stil vermoeden.
    Niet zozeer door andere klachtjes oid. De enige 2 dingen die me opvielen waren dat ik 1) kurkdroog was al vanaf de eisprong. En 2) ik had standaard op 7 dpo een down dagje, dan wist ik zeker dat het niet raak was die ronde. Nu zat ik zonder er bij na te denken al op 8 dpo.

Oh en de dag voor mijn positieve test kwam mn kat steeds op mijn buik liggen! Toen ik sochtends opstond hield ik mijn borsten vast omdat ik dacht dat ze eraf vielen haha!

17. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb de innesteling heel duidelijk gevoeld , 9 dagen erna getest en duidelijk positief :D

Deel Deze Pagina