Vraag aflezen temp.kaartje /ov-test

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Child, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik zit nu op dag 24 en heb weer een ovulatietest gedaan. 2 dagen geleden bleef hij nog heel erg wit, nu eindelijk een streepje.

Beetje vage foto: 20-4-2014.jpg

Maar dit is mijn temp.kaartje > is dat niet raar dat ik nu een positieve test heb? (hij moet nog donkerder worden lijkt mij)
    Had ik die niet juist op dag 20 of 22 moeten hebben (met die daling?)
    Of gaat mijn temp morgen weer omlaag?
    download.jpg

Het is eerste keer dat ik temperatuur deze maand en dat ik ovulatietesten gebruik. Heb een lang cyclus (ruim 40 dagen)

Alvast bedankt!!

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Je test is nog niet positief, dus mag je geen positest in ff ingeven. Blijven door testen met ovutest tot hij even donker is.

Je temp op verschillende tijdstippen (open bolletjes) zo is tempen niet betrouwbaar.

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ok dan kan ik hem er beter uithalen. Dacht dat je hem gewoon bij 2 streepjes kon invoeren en dat je dan aantal plusjes achter elkaar zag zeg maar.zag dat bij andere kaartjes.

Ik temp idd niet op precies zelfde tijdstipm maar altijd voor het opstaan. Zit ongeveer uurtje verschil in. Hoorde van anderen dat zij het ook zo deden en dat je nog wel duidelijk je ei kan spotten. Ik was voor deze menstruatie boven de 37 graden dus ik heb wel duidelijk verschil voor en na eisprong

Deel Deze Pagina