'lijntjes' waar streep hoort bij kruidvattest.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilly, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ok ik weet dat te vroeg testen niet zo handig is maar ik kon me toch niet inhouden ;)

Ik heb een kruidvattest gedaan, te vroeg en met avondurine dus dubbeldom. Maar........nu zie ik dus geen 2e streepje in roze maar ik zie wel waar het streepjes zou moeten komen te staan zeg maar :rolleyes:
    Ik zie twee kleurloze lijntjes daar waar het streepje zou moeten komen.

Maar ik hoor van anderen dat de kruidvattesten echt NIKS laten zien bij nega, en zelf heb ik dit ook niet eerder gehad bij deze testen. Hoe ik ook keek je zag ECHT NIKS.

Iemand anders dit wel gehad? En bleek dat uiteindelijk positief of negatief?

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    No one? :rolleyes: :rolleyes:

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hmm, mijn ervaring is dat nega ook echt nega is met kruidvat, maar dat is niet bij iedereen zo.......vandaag nog eens testen en dan 3 uur niet plassen, dus lekker geconcentreerd!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb dat best vaak gehad, ook met andere merken. dat is negatief helaas. :(

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Gaat het om die testen van 2 voor 5,-?

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik zie dat lijntje altijd..en steeds daarna ongi geworden. Hij moet gewoon duidelijk te zien zijn anders is het niks. (hou ik mezelf ook maar voor)

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik had ook een doorzichtig lijntje in de 2 voor 5 euro test vorige cyclus. Kan ook zijn dat er een foutje in de jouwe zit.

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Dus de controlestreep was ook wit?

Deel Deze Pagina