stomp tijdens innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miertje82, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje82

Miertje82 Lid

22 jul 2009
    62
    0
    0
    6 dagen geleden had ik mijn eisprong en er is een kleine kans dat ik zwanger ben aangezien we iets daarvoor hebben geklust. Maar vanmorgen lag ik even op de bank aangezien ik al dagen onwijs verkouden ben ik en dus futloos en mijn kleine ventje van 2 jaar klimt op me en plant zijn knie per ongeluk op mijn schaambeen waardoor ik dubbel sloeg (is nogal pijnlijk). Kunnen dit soort "acties" teweeg brengen dat de innesteling niet doorgaat? Ik heb nu een beetje kramp in mijn onderbuik.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik denk dat een dergelijk 'trauma' wel ervoor kunnen zorgen dat het niet goed gaat ja, een tikje tegen je buik kan natuurlijk geen kwaad maar een flinke stomp waar je dubbel van klapt is voor geen enkel lichaam goed.

Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker want dat weet niemand maar denk zeker dat dat een innesteling zou kunnen doen mislukken.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.165
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij niet, want dan zouden nog maar weinig moeders een tweede of derde kindje krijgen. ;) Ik ben nu 14 weken in verwachting en mijn zoon kruipt, klimt en danst nog regelmatig over me heen. Ik probeer het wel wat te beperken en mijn buik te beschermen hoor. Maar het blijf een peuter. (en ik gewoon zijn mama!) Dus helemaal voorkomen kun je het nooit.

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Lijkt mij ook sterk, het is denk ik net de combinatie van een stomp en de gevoeligheid in de baarmoeder dat het extra pijnlijk maakt..

5. Illiana

Illiana Lid

26 okt 2010
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ach joh, dat kan echt geen kwaad hoor. Je baarmoeder ligt nog helemaal achter je schaambeen, dus een peuterknietje in je buik heeft geen effect op een eventuele innesteling.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je schaambeen ligt voor je baarmoeder. Dus als je daar een stomp tegenaan krijgt, raak je de baarmoeder helemaal niet. Het is puur de stoot tegen je schaambeen wat zo pijnlijk is. Kan dus helemaal geen kwaad.

7. Miertje82

Miertje82 Lid

22 jul 2009
    62
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de hele ochtend nog een beetje zeurende buikpijn gehad maar daarna was het weer gewoon. Leuk om te lezen dat er meer mama's zijn met dit "probleem" met een peuter ;). Hij wilde eigenlijk alleen maar komen knuffelen :). We zijn niet bezig om zwanger te worden (ik weet zelfs niet of dit wel de juiste tijd is voor ons) maar nu het wel kans heeft dat het zo is hoop ik er toch heel erg op...

Deel Deze Pagina