Ouders gaven Maddie overdosis slaapmiddel

Discussie in 'De lounge' gestart door Otje, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik las dit net... :( Hoop echt dat het niet waar is maar weet niet meer wat ik nu moet geloven... :cry:

    De Portugese politie, die de verdwijning van het Britse meisje Maddie onderzoekt, is ervan overtuigd dat de ouders hun 4-jarige dochter per ongeluk om het leven hebben gebracht door haar een overdosis slaapmiddelen te geven. In het appartement waar Maddie eerder dit jaar verdween, is namelijk een injectienaald gevonden in de slaapkamer waar de ouders, Kate en Gerry McCann, sliepen. De naald werd gevonden in een kast op de slaapkamer, meldt de Engelse krant Daily Express.

    De politie onderzoekt nu de theorie dat de injectienaald gebruikt zou zijn door de ouders van Madeleine McCann, allebei dokters, om hun kinderen een slaapmiddel toe te dienen. Een woordvoerder van het koppel ontkent de verdachtmakingen en benadrukt dat de McCanns hun kinderen nooit een kalmerend middel hebben toegebracht.
     
  2. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    :confused:
    een woord ervoor: WOW.....
    Als het echt waar zou zijn moeten ze die mensen hard aanpakken!
    Je gaat ene kind toch geen kalmeringsmiddelen geven!
    En als het zo heeft moeten verlopen met Maddy....
    Afschuwelijk zeg
    Mja,of het ook echt waar is?
     
  3. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Tja... vind het ook een raar verhaal. Ik neem aan dat ze dat appartement al 1000 x hebben onderzocht en dan nu ineens vinden ze een naald? :(
     
  4. Niet meer actief

    :confused: :confused: :confused:
    hoop maar dat het niet waar is
    en zo wel dan hoop ik dat ze goed gestraft worden
     
  5. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Lijkt me dat als de ouders idd Maddie om het leven hebben gebracht en haar lichaam hebben laten verdwijnen, dat ze dan ook zo slim zijn om geen naald achter te laten, toch?
     
  6. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    idd sluit ik me bij aan!Ok vind het heel fout dat ze haar alleen hebben gelaten om zelf te eten,maar iedereen weet dat met een heleboel kinderzaken er ook vaak ineens de ouders verdacht worden!
     
  7. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Tja dit is al het zoveelste verhaal over de ouders. Ik verdiep me er niet zo meer in, als er dingen zeker zijn hoor ik het dan wel.
    Ik vind het voor mezelf niet zo nuttig om me elke keer over dingen druk te maken die misschien helemaal niet gebeurd zijn...
     
  8. Kubus

    Kubus Fanatiek lid

    6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Heyhey,

    Ik heb het in het andere topic van Maddie ook al gezegd... Ik snap niet hoe 2 ouders, die beiden arts zijn, hun kind een overdosis kunnen geven! Buiten dat je een ontzettend slechte ouder bent ben je ook een verschrikkelijke arts! Hoe kan zoiets nou gebeuren? :(

    Ik blijf hopen dat Maddie levend boven water komt, ookal wordt de kans steeds kleiner :(

    Liefs,
    Tijgetje
     
  9. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Pff. Ik vind het wel een beetje een vreemd verhaal.

    mijn logica zegt me dat ze het niet konden vinden en dat ze nu gewoon iemand aan willen wijzen. Ach.. WE kennen de bewijzen niet. Voorlopig vind ik het vooral erg zielig voor de ouders.

    Was toen toch ook zo'n verhaal met dat schoonheidsprinsesje uit amerika? OUders zouden het uiteindelijk ook maar gedaan hebben. Bleek helemaal niet waar te zijn.
     
  10. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Waarom injecteren in vredesnaam. Gewoon oplossen in limonade lijkt mij veel minder een toestand.

    Maar goed..klinkt bizar, maar ik geloof er (nog) geen zak van.
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Inderdaad allemaal een wazig verhaal.
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    lijkt wel of ze bewijs zoeken om zeker te weten dat de ouders het gedaan hebben. eerst vinden ze ineens bloedsporen die achteraf niet van maddy bleken maar ze werden al wel beschuldigt. nu ineens een injectienaald en ik weet niet wat ik er van moet denke hoor. vind het allemaal maar een raar verhaal. het lijkt mijn dat als de ouders het hebben gedaan en maddy zo goed hebben weten te verstoppen dat ze de eventueel moordwapens/ artikelen ook wel zouden verstoppen.

    ik denk dat het meisje niet meer leeft maar zolang er geen lichaam (of een levende maddy) is gevonden zullen we nooit precies weten wat er is gebeurd en blijft het gissen. de ouders vertrouw ik echter voor geen meter maar goed zolang het tegendeel is bewezen blijven ze in mijn ogen onschuldig
     
  13. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Blijkbaar willen ze gewoon iemand pakken op de verwijding van maddy.
    Dan is het makkelijk om de ouders te pakken.
    Maar goed,wie weet hebben ze het ook wel gedaan.
    Alleen die naald vindt ik raar dat ze die NU pas vinden!
    Is die neergelegd later?
    Waarom vinden ze die nu pas?
    Overheen gekeken?
    ls dat laatste zo is dan zijn ze wel ERG slordig bezig vindt ik.
    Maar stel dat de ouders het gedaan hebben en Maddy is dood....
    Waar is haar lichaam gebleven?
    Dat is ook nog een raadsel.
    Maar waarom gaan haar ouders als ze het gedaan hebben een herdenking houden en zoveel publiciteit opzoeken?
    Dan zijn ze toch wel erg ver heen lijkt me zo!
    Ik vindt het allemaal maar erg vaag,klopt gewoon allemaal niet.
    Er is meer aan de hand en dat geven ze volgens mij gewoon niet bloot aan de media.
     
  14. Niet meer actief

    Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar t is een heel vreemd verhaal aan het worden....
     
  15. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Pff... alsof ze de injectienaald zouden hebben laten liggen daar als ze die kinderen echt geïnjecteerd hadden :|
     
  16. Ntombi

    Ntombi Actief lid

    8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Ik mag toch niet hopen dat het echt waar is.
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Aangezien deze discussie ook al in het andere Maddy topic gaan is zet ik dit op slot..
     

Deel Deze Pagina