Clinique Moisture Surge Extra, een van de weinige cremes waar ik tegen kan. Ik heb een hele gevoelige en onrustige huid, helaas..
Nee hoor, ik merk er niets van! Ooit lang geleden heb ik mijn huid laten analyseren en toen was het een gemengde huid, met vettige en drogere plekjes. Ik denk dat dat elkaar aardig in evenwicht houdt
hydra zen van de lancome! lekkere rijke creme,heb sinds me zwangerschap namelijk een hele droge schilferige huid!
Ik heb heel lang Olaz gebruikt, maar daar begon ik puistjes van te krijgen. Ik heb nu Dove Essentiele elementen, en ik zie echt verschil met de olaz creme... Mijn huid llijkt veel zachter en stralender... Oh god.. Ik klink als een reclame..
Dagcreme voor de gevoelige huid van The Body Shop of van Yves Rocher, deze worden niet op dieren getest. En het zijn een van de weinige cremes waar ik geen pukkels, uitslag of wat dan ook van krijg. Ook een succes, de nachtcreme van de ALDI!
ik heb altijd van die buien, ik wissel elk jaar wel weer een keertje, heb dure merken geprobeerd, goedkopere, maar nu ben ik al jaren vast trouw aan 1 merk: vichy het enige merk waar ik geen droge plekken of vlekken of bultjes van krijg. en als ik wel geld teveel heb is er maar 1 merk wat ik fijn vind: Babor maar die is echt heel erg duur...
Ik kreeg laatst een proefmonster van Clarins, toen ik het opgesmeerd had zag ik pas dat er allemaal glinsterdingetjes in zaten! Grrrrr.... Nu heb ik een creme die een vette, glimmende huid tegengaat...niet dus
ik gebruik de dag en nacht creme van no 7 die is hypoallergeen ik kan helaas niet veel hebben op mijn huid