Belangrijk is een lichte creme zoals bijvoorbeeld een fluïde. Ook is het reinigen heel belangrijk, als dat al niet goed is, dan zijn de volgende stappen eigenlijk zinloos... Ik ben erg tevreden over de produkten van Jetske Ultee, Uncover Skincare. Jetske Ultee is onderzoeksarts cosmetische dermatologie en dankzij een tip die ik hierover kreeg, geen enkele problemen meer met mijn huid. En die had ik behoorlijk... Overigens wel prijzig....
En dan nog een ander verhaal : ik ben namelijk sinds 3 mnd gestopt met het gebruiken van mijn facewash en crème voor de gemengde huid (had ook bijna constant puistjes/mee-eters op voorhoofd en kin). Ik was het nu alleen nog elke dag 's avonds met warm water. En je wilt het misschien niet geloven, maar m'n huid is nog nooit zo mooi en egaal geweest als nu!! De facewash (het reinigen dus) onttrekt namelijk goede (huideigen) oliën aan het gezicht waardoor het daarna trekkerig voelt. Vervolgens smeerde ik er weer een crème op om dat ene te compenseren.... terwijl je huid dat dus heel goed zelf kan. Nu weet ik dus pas dat ik eigenlijk een normale huid heb die heeeel af en toe nog eens een mee-eter heeft. Succes in je zoektocht!