cadeau voor manlief

Discussion in 'De lounge' started by Adrienne1, Oct 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

Jul 17, 2014
    139
    0
    16
    Ha meiden,

Graag wil ik mijn man volgende week een cadeau geven.. ter afsluiting van een rot jaar.. in het kort uitgelegd, vorig jaar oktober kregen wij een miskraam.. na maanden wachten weer zwanger.. maar deze zwangerschap moest we in augustus beëindigd worden omdat dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.. Mijn man is mijn grote steun geweest.. en nu wil ik hem dus op een mooie manier bedanken!

Hij houdt totaal niet van sieraden ;)

Kosten maakt me niet uit.. Als het maar iets moois is.. :)

Liefs, x

2. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    weekendje Parijs/Barcelona/Londen/etc. om weer eens romantisch samen te zijn en even de niet leuke dingen achter je te laten.

3. Jet83

Jet83 Bekend lid

Aug 15, 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend attent van je om je man te bedanken voor zijn steun. Ik denk dat ik in jouw situatie mijn man zou verrassen met een weekendje weg. Lekker op citytrip. Mijn ervaring is dat samen herinneringen maken vaak meer waarde heeft dan iets materieels. Je kunt het weekend weg ook echt zien als het begin van een nieuw jaar.

4. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    Idd samen er even uit! Plannen dat het voor hem een verrassing is! Samen even lekker ontspannen en eruit.

5. Ik zou even samen weggaan.. Herinneringen maken waar je met plezier aan terug kunt denken! Toen wij 2 jaar geleden te horen kregen dat er weer een behandeling mislukt was en dat we nooit een kindje zouden krijgen wat biologisch gezien van mijn man is, zijn we ook weggegaan. We hebben 3 dagen van hotel naar hotel gereisd om onderweg en in de omgeving alleen maar leuke dingen te doen. De foto's die we toen hebben gemaakt, zijn me nu zoveel waard!

Als je ook iets tastbaars wilt geven, zou ik heel, heel, héél veel foto's maken en die dan verwerken als foto-mozaiek in een mooie foto van jullie samen (zijn programmaatjes voor, gelukkig :D ).

Sterkte! ♥

6. Goh, wat zijn we lekker eensgezind allemaal :D

7. Jet83

Jet83 Bekend lid

Aug 15, 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo hebben we er zelf ook wat aan hè ipv een playstation of een horloge ;)

8. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

Mar 17, 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je dit voor je man wilt doen!

Wij doen de laatste tijd met verjaardagen ook leuke dagjes en of weekendjes weg.
    Maar mocht je toch echt een cadeau zoeken heeft hij dan nooit een soort van hints laten vallen of laten weten wat hij zelf graag zou willen kopen?
    Mijn man heeft het de laatste tijd veel over een Xbox one, nu vind ik die dingen belachelijk duur en als het er eenmaal staat dan ben ik volgens mij ook een beetje uit de picture dus die kan hij mooi vergeten haha.
    Het kan natuurlijk zijn dan jouw man niet zulke dingen aangeeft, dan maakt het een stuk lastiger! Wat zijn z'n hobby's?

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Een illustratie op maat? Geef ik ons ook voor ons 7-jarig samenzijn :)

Ik heb het besteld bij marieketenberge.nl (even mailen), zij is illustratrice (o.a. voor de Flow) en maakt ook portretten van stellen, dus met jullie twee in het midden, met allemaal elementen die wat voor jullie betekenen om jullie heen. Denk aan hobby's, werk, favoriet eten en drinken, sport, muziek, ervaringen zoals de miskramen (ster aan de hemel?), etc.
    Dat doet ze op basis van de omschrijving en ideeën die jij geeft, en (goede) foto's van jullie zelf.

Het kost 125 euro voor A3 of A4 en je krijgt het thuisgestuurd.

Ik heb het zelf op 13 september aangevraagd, de volgende dag een reactie dat ze hoopt er in de week van 5 oktober mee bezig te gaan. Ze stuurt dan eerst een schets en na goedkeuring maakt ze de definitieve versie.

Een voorbeeld kun je hier vinden:
    Werk in opdracht - Illustraties - Marieke ten Berge

Ik vind het echt mooi om cadeau te doen, misschien is het ook iets voor jullie :)

10. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

Jul 17, 2014
    139
    0
    16
    Sorry voor mijn late reactie,, druk weekend gehad,,

Wij zijn eind augustus al een weekendje weg geweest dus dat hebben we al gehad,, had ik er niet bij gezet,, toch bedankt voor de leuke tips,, de illustratietekening vond ik erg gaaf! deze wil ik laten maken als we ooit wel echt papa en mama zijn!

Voor nu heb ik een steen met 2 geschakelde hartjes besteld (voor onze 2 'kindjes') , hier doe ik nog een hand geschreven kaart bij met een mooie tekst. En dat is het even voor nu.. stiekem hoop ik dat me gevoel het goed heeft en ik weer zwanger ben.. maar aan de andere kant ben ik ook heel erg bang.. we wachten het dus nog netjes af, heb ook geen testen meer in huis en heb met mezelf afgesproken dat ik er pas om ga als ik echt overtijd ben ;)

Lieve meiden, bedankt voor de tips en steun die je hier altijd super krijgt!!

Liefs, x

Share This Page