Hallo dames İk had donderdag doorzichtige slijm .. Gisteren en vandaag had ik geklust met myn man.. İs de kans groot op een zwangerschap of ben ik te vroeg of te laat??
In principe komt je vruchtbare slijm voor je eisprong, dus wat dat betreft lijkt het me dat je goed bezig bent geweest. Of de kans op een zwangerschap groot is hangt van veel meer dingen af, maar je hebt in ieder geval gedaan wat je kon. De rest is nu voor moeder natuur zogezegd.
is denk ik bij iedereen anders idd. Denk dat als je het een beetje bijhoud veel inzicht kunt krijgen in je cycles, maar wel ff 1 vraagje? Wat heeft kiespijn met je eisprrong te maken?? Denk namelijk dat het niet veel met elkaar te maken heeft en dat je je meer moet richten op wat je voelt in je onderbuik op dat moment.
hihi ik had dat ook al zo raar gevonden maar durfde er niet naar vragen ik moet wel zeggen dat ik,tijdens mijn mk,opvallend pijn aan mijn tanden had??maar dan alle tanden zoals bij griep(dan kan je haar ook pij doen?
Maar tijdens een zwangerschap kun je heel veel last hebben van je tanden. maar tijdens ovulatie vind ik maar een beetje raar....