Bij ons normaliter wat wisselend, drie werkdagen voor de laatste werkdag van de maand. Behalve met kerst.... dan is het meestal rond de 22e of 23e van de maand. Wij krijgen aan het begin van het jaar altijd een overzicht met betaaldata. Dus het is hier nooit later dan de 27e geloof ik
volgens mij zowel van mij als mijn man voor kerst, maar dat is dus alleen december Normaal gesproken beide op de 25e
Hier normaal van mij de 27ste en mijn man de 26 ste Deze maand komt dat van mijn man de 19de al, en van mij de 23ste.
mijn man zou normaal de 30ste krijgen maar hij krijgt de 23ste ik zou normaal de 26ste maar ik krijg het nu ook de 23ste ookgelijk onze bonus extra geld erbij heerlijkkkk
Hier wordt het ook standaard eerder uitbetaald in december. Normaal rond de 25ste/26ste nu de 23ste geloof ik..
Normaal op de 25ste, maar in december altijd voor de kerst, dus zal nu vrijdag zijn. Mijn vriend altijd op de 28ste en nu dus ook.
heel vaak word het toch voor kerst gestort. Hier 21 bij man Ik zelf heb ziektewet tot jan gehad deze week en mijn wajong komt meestal 22/24 ste ..zal nu ook wel zo zijn of eerder..
Hier de 26e (4 weken loon) maar vermoed dat we het nu voor kerst krijgen, dat het vrijdags over wordt gemaakt.
geen idee eigenlijk, normaal de 24ste en nu hou ik er rekening mee dat het de 27ste wordt, kan het altijd meevallen.