Haii dames! Sorry lang verhaal Stiekem lees ik al jaren mee en zijn jullie mijn vorm van google. Maar nu kom ik er toch echt even niet meer uit dus graag jullie mening! Ik heb zinds vorige maand een app gedownload om alles een beetje globaal bij te houden (pin er ook niets aan vast kwa eisprong) (Normaal is het wel regelmatig 28 dagen alleen nu dus even niet) Mijn vriend en ik willen graag voor een 2de kindje alleen deze maand is mn cyclus zo raar. 3 tm 6 juli ongesteld (normaal 7dagen voor mij dit x dus niet.) 13 tm 16 juli ongesteld?? En nu zinds gisteren weer bloedverlies (minimaal en zonder krampen) volgends de app zou ik rond de 10de eigenlijk pas weer ongesteld moeten worden. We hebben het wel "gezellig gemaakt" maar nu heb ik geen idee van hoe en wat. Dus dames, Help!! Groetjes
Het is altijd lastig als je cyclus plotseling anders is. Persoonlijk zou ik even afwachten wat het doet en goed alles bijhouden. Ik ging altijd uit van 2 weken na mijn menstruatie de eisprong, ik heb ook wel eens van die ovulatietesten gebruikt maar daar had ik weinig aan. Je zou na de 10e een test kunnen doen,om zeker te weten dat het ongesteldheid was (of dat het misschien toch iets anders was en je misschien zwanger bent). Ik kocht dan meestal die Kruidvat 2 voor 5 euro, als ik een rare menstruatie had om toch zeker te zijn. We hebben lang moeten wachten op een goede zwangerschap, maar nu ben ik dan zwanger van de 2e en ook toen heb ik de methode van 2 weken na mijn menstruatie de eisprong gebruikt.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En ja ovulatie testen zijn voor mij net wiskunde voor gevorderde! Ik wacht het af en gooi en voor de zekerheid volgende week een testje tegenaan. Wie weet. (Zal het hier nog even neerzetten dan) Dankje voor je snelle reactie en een hele fijne zwangerschap toegewenst!