Ik heb net een cyclus van 30 dagen gehad en ben nu al 3 dagen ongesteld maar ik heb zo'n trekkend gevoel aan de zijkant van mn buik op de hoogte van mn navel. Ik heb het al een poosje maar vandaag stoor ik me er echt aan.. Als ik rechtop sta wordt ik haast krom getrokken.. ook is mn buik daar hard en opgezet.. Zou er iets aan de hand kunnen zijn met mn eileider? Ik wou over 3 maanden naar de huisarts gaan maar misschien kan ik beter eerder gaan? Ben overigens niet zwanger want ik teste vandaag nog negatief
je heb getest terwijl je ongesteld ben? Die plek die jij omschrijft kunnen ook je darmen zijn...ik heb daar ook een tijdje last van gehad...is het gevoelig als je op die plek druk?
Ja ik heb net getest, met avond urine maar vermoed niet dat het veel zal uitmaken Het is verder niet gevoelig of pijnlijk, alleen ongelovelijk irritant omdat het zo trekt
Ik heb het helaas bijna elke maand. Weet precies welk plek je bedoelt, bij mij is het altijd links en dan ter hoogte van mn navel/middel. De pijn komt een paar dagen voordat ik ongesteld wordt en verdwijnt weer een dag of drie nadat mn menstruatie is begonnen... De pijn komt bij mij van mn darmen af...
als je ongesteld ben heeft testen natuurlijk geen nut...maar ik denk ook dat je last van je darmen heb..
Zou inderdaad mn darmen kunnen zijn, daar heb ik vaak last van maar dat voelt toch altijd anders.. Dit voelt bijna alsof er een eisprong aan zit te komen Mammiesam: dat zou ik niet zomaar zeggen want er zijn vrouwen die bloeden en toch zwanger zijn. Maar ik weet dat dit bij mij dus niet het geval is, vandaar dat ik het vermelde.....
Een eisprong voel ik nooit zo boven in de buik richting de navel, maar meer richting de liezen en onderbuik. Heb je altijd zulke pijn tijdens je menstruaties? Want zo ja, dit goed aankaarten bij je gyn. Mijn gyn dacht in het begin aan endometriose of pco maar dat was het niet, en bleken het gewoon mn darmen te zijn die wat extra gevoelig zijn tijdens het ongesteld zijn.
ja bloeden kan altijd wel maar niet zoals een mestruatie..ik heb dat zelf ook met de eerste gehad... ik bedoelde meer gewoon als je normaal ongesteld ben zoals altijd het testen niet veel zin heeft... maar goed daar ging het niet om...Als je er echt zo´n last van heb zou ik even de ha bellen..misschien dat hij-zij iets kan betekenen voor je!
Ik heb tijdens mn menstruatie nooit echt pijn, alleen soms helemaal onderin mn buik. Ik ben wel heel onregelmatig ongesteld, mn vorige cyclussen waren 32, 30, 28, 42, 40 en daarna na 33 dagen 5 dagen weinig bruin bloed dus heb ik dat maar aangehouden als ongesteldheid, en nu dus weer 30 dagen gehad. Overigens heb ik op dag 26 ook een klein beetje bloed verloren. Vandaar dat ik metteen denk dat er misschien iets in mn baarmoeder niet helemaal is zoals het hoort.. Nogmaals, gelukkig geen pijn maar wel een vreselijk zeurend gevoel