Sinds eergisteren heeft mijn jongste dochter deze bultjes. Ze zitten alleen op haar bovenbeen en het lijken wel kleine blaasjes. Wie weet het?
Wordt de plek steeds groter? Dan denk ik aan krentenbaard. Dat zijn rode bultjes met witte puntjes waar vocht uit komt en waarna er een geel korstje op komt. Heel erg besmettelijk en niet aan krabben. Maar ik zou het even na laten kijken bij de huisarts maandag. Groetjes, Charlie
Oh dan zou ik het niet weten, misschien een ander soort huidontsteking? Vind het er wel groot uit zien en wel erg bobbelig dus zou er wel naar laten kijken maandag.
Lijkt ook veel op de eczeem plekken van mijn dochter, misschien dat dat Door de warmte op komt zetten nu? Dochter heeft er nu ook meer last van.. jeukt het?
Kan het geen zonneallergie zijn? (Me zusje heeft dit vroeger in combinatie met eczeem gehad en dat zag er ook wel zo uit!)
Ze geeft geen jeuk aan, meer pijn. Ze heeft haar eerste jaar wel veel last gehad van eczeem, maar dat zag er heel anders uit. Als het morgen nog zo vurig is ga ik denk ik even naar de ha
Ik heb precies hetzelfde bij mij komt het wanneer ik 2x pd douche De dokter zei toen dat t een infectie is omdat mn huid te schoonwas Het jeukt niet en doet al pijn voor het zichtbaar is. Ik doe meestal zinkzalf erop (en een pleister vaak want ik ga automatisch die blaasjes open drukken)
Had ik op me wang was een allergische reactie op iets dat me had gebeten. of geprikt. Denk zelf bij mij van een plant..
In ieder geval al bedankt voor alle reacties! Vandaag is de plek wat donkerder geworden en lijkt het net alsof er kleine zwarte puntjes in het midden zitten. Nog steeds geeft ze wat pijn aan als bijvoorbeeld haar broek er langs heen gaat. Ook gloeit de plek nog steeds. Ik zit echt in twijfel of ik morgen nog naar de ha moet gaan (normaal ga ik niet zo snel)
Het doet mij ook denken aan gordelroos. Heeft ze al waterpokken gehad? Gordelroos staat ook bekend om de pijn die het doet. Ff laten checken. Ook al kun je niet alles verhelpen, dan weet je misschien wel of het iets is wat besmettelijk is of niet (i.v.m met contact ouderen, zwangeren, baby's)
Ik ga voor morgen een afspraak maken, we hadden vandaag een drukke dag met een ziekenhuis bezoek (zie mijn vorige topic) en een tandarts bezoek. Vandaag lijkt ze er wel veel minder last van te hebben en het lijkt wat vlakker te worden.