Mijn zoontje van 10 weken is bijna 62cm lang, maar heeft een tenger buikje. Met als gevolg dat maat 50 en 56 broekjes goed om zijn taille passen, maar qua lengte veel te kort zijn. Z'n broekspijpen hangen altijd op hoog water Helaas lijken veel broekjes tegenwoordig zo'n neptouwtje in de taille te hebben. Ik kan bijna geen broekjes vinden die je echt goed strak aan kan trekken rondom de buik. Welke merken vallen echt smal? Of zijn goed verstelbaar?
Die van de babydump vind ik smal(die kosten 5,50)laatst 2 gekocht voor de prijs van één. mijn schoonmoeder had een broek gekocht bij de zeeman. Soort van spijkerbroek in de vorm van een legging ofzo. Die zat super strak om de taille heen.
Ik zou niet zoeken naar een echte broek. Die heeft mij zoontje nooit gepast. Nu met 18 maanden nog steeds niet. Hij droeg tot maat 74 vaak van die aansluitende zachte broekjes van noppies, die bij hem natuurlijk niet aansloten Daarna Zara ontdekt.
Noppies , beebielove en tumble vielen hier mooi smal. Zara in echte broekjes vallen prima maar jogging achtige broekjes niet. Kan je niet goed aansnoeren en ziet er niet uit bij mijn oudste. A
Baby jeans/broeken slim fit van de hem. Stof is ook zacht en niet zo stug als een gewone jeans. Ze kosten 10,-
Ik zweer bij x-slim fit van name it. Zl is ruim 2, zou in de breedte waarschijnlijk prima in 62-68, maar heeft voor de lengte 86-92 nodig. Vreselijk om broeken voor hem te vinden 🙈 Edit: de "gewone" slim fit jeans zijn bij hem dus super baggy, ziet er niet uit. Je zou even moeten informeren vanaf welke maat deze lijn begint. Verder had ik toen hij kleiner was een paar hele smalle broekjes van de wibra. Moet je net geluk mee hebben. En veel wat helaas niet mooi zat... Hema heeft joggingbroekjes voor een paar euro met een echt touwtje
Ik had wat dingen bij Zara besteld, maar alles is nog net te groot voor zoonlief. Toch, ik denk dat de kleding over een paar weekjes wel zal passen, dus ik heb ze maar gehouden Bij de Zeeman vond ik wel een joggingbroekje die smal valt en goed past qua lengte! Hoera! Deze is het: https://www.zeemanshop.com/assortiment/just-born-maat-50-68/brands/geen/products/just-born-jongens-broek--8 Bij de Wibra vond ik ook smalle rompers! Verrassend leuke kleding daar! Je Name It tip ga ik even opzoeken, thanks
Name it vind ik ideaal. Vooral omdat zijn n de jogginbroekjes zo'n elastiek hebben zitten met van die knoopsgaten en knoopjes zoals de meeste spijkerbroeken.