welke dekentjes

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Swiftje, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Swiftje

    Swiftje Lid

    23 jan 2014
    39
    0
    0
    Omg. Apeldoorn
    Hallo mama's!

    Wat voor dekentjes gebruiken jullie voor jullie kleintjes? En hebben jullie er een foto van? Ik heb nu een dubbel gevouwde grote 100% katoenen deken op liggen waarvan ik er 2 heb maar ik wil graag anderen kopen, nu blijkt dat deze dekentjes vaak kleiner zijn als er nu op ligt en niet dubbel kan, daardoor ben ik bang dat hij het koud krijgt omdat hij het dikkere en dubbele gewend is. En waar hebben jullie de dekentjes gehaald?
     
  2. JJ1980

    JJ1980 Niet meer actief

    Dit is een katoenen dekentje met een fleece bovenkant. Daaronder ligt een simpele witte katoenen deken van de prenatal, dubbelgevouwen. Volgens mij is dat samen warm genoeg.

    Ps: mijn zoontje is hier heel klein hoor. Geboren op 33.6 weken, thuis op 35 weken. Dit is zijn eerste foto in zijn wiegje ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,8 KB
      Weergaven:
      1
  3. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    wij gebruikten voor in het ledikant het standaart deken van prenatal. wij hadden de grijze, ene kant donker andere kant licht grijs.
    hij kon dubbel gevouwen worden dan paste het nog goed. deden wij namelijk ook. en dan deden wij er nog een lakentje onder.
     
  4. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Dekentje van de hema (blauw). Later een wollen baby 4-seizoenendeken, gekregen van mijn tante, ik geloof dat die van de prenatal kwam. Die paste ook in een ledikant dus 1 deel ging dubbel in de wieg.
     

Deel Deze Pagina