Hoihoi, toen ik mijn zoontje uit bed haalde vanochtend schrok ik me kapot. Spijl kapot getrapt en een gesplten punt..pff. Weet iemand waar ik een losse spijl kan halen om hem te maken?? Dank je wel alvast!
ik denk niet dat die zo los te krijgen zijn in het algemeen. er zit lijkt mij teveel verschil in. misschien ff contacten met de leverancier/merk van het bedje... en anders het voordeel ervan in zien, hij kan er zelf in en uit klimmen, ff netjes glad schuren wel
In de bouwmarkt kun je ronde spijlen kopen. Hebben ze gebruikt om een balkon te maken bij het speelhuisje dus die zijn gewoon te koop in verschillende diktes. Even op maat zagen, verven en lakken en dan er tussen lijmen of schroeven.
Thx maar bedje word al gemaakt door goede kennis, een timmerman. Helemaal vergeten dathij daar zo handig in is! Komt in ieder geval weer helemaal goed!
Hoe oud is je peuter ts? Bestaat er de kans dat hij weer een spijl kapot kan maken? Indien ja en je peuter is oud genoeg zou ik overwegen om over te stappen op een peuterbed/ normaal bed.
Hij is 2 jaar en 2 maanden. De timmerman zei dat die spijl die kapot was echt een zwakke spijl was met de groeven. Zat ook al te denken om over te gaan maar zitten nog midden in een verhuizing dus wil die verandering nog even niet doorvoeren..