Odorex depper. Nooit meer wat anders, en fa of vogue voor t frisse geurtje want odorex ruikt niet Nooit meer natte oksels
Oh, ik zie nu dat het door meerdere aangeraden wordt. Ik zweette altijd met erg grote natte plekken. Vreselijk, maar kon er niks aan veranderen. Totdat een collegaatje me er een keer heeeeel voorzichtig op wees dat zij daar ook zo’n last van had vroeger en nu Syneo5 gebruikte. Echt, ik ben haar na al die jaren nog steeds heeeel dankbaar! En elke keer als ik Tijl Beckand zie op tv denk ik; jongen, ga toch Syneo gebruiken! Vind het soms gewoon zielig voor mensen als ik dat zie, haha. Gewoon plaatsvervangende schaamte is dat, ik schaamde me er nl wel erg voor.
Dit dus. Het is toch ook heel eng dat als je iets opsmeert dat dat dan heel je zweet-proces stil legt? En dan lees ik dat het zelfs dagenlang aanhoudt. Kan niet goed zijn. Ik gebruik deodorant van Avera of Alverde. Duits merk. Bevalt prima. Ik heb nooit geen gele vlekken. Als ik heb wel zweet was ik gewoon een keer mijn oksels tussendoor. In de winter gebruik ik mijn eigen gemaakte deo. Kokosolie met daarin bakingsoda opgelost.
Ik maak zelf deo van kokosolie/maizena/baking soda en ben daar erg tevreden over. Eens in de zoveel tijd gebruik ik ook wel eens odorex extra dry depper.
Nog wel even een tip; niet opspuiten na het scheren dan heb je geen lekkere nacht Ik scheer dan bv de avond ervoor, of smorgens en spuit dan ‘s avonds syneo op. En na ongeveer 5 dagen idem. Ik gebruik wel elke dag gewone deo van dove, dit gewoon voor de safe. En vind t ook fris ruiken
Ik gebruik het liefst die van weleda. Gek genoeg werkt die bij mij veel beter dan welke andere dan ook. Wel aan de prijs 14 euro voor 100 ml
Ik heb deze vanmiddag ook maar gehaald. Vanavond tijdens de zwemtraining van de oudste was het kneiterwarm en zweet me dan rot. Morgen tijdens de wedstrijd werk ik in de kantine en dat merk je gelijk als je thuis bent. Hopelijk werkt dit inderdaad zo goed als ik hier lees.
Echt? Ik heb beiden gebruikt, die depper werkte bij mij perfect ook, is ook geen gewone odorex he, maar zo’n speciale in een wit doosje
Syneo of odorex idd. Ik wil niet meer anders En voor de vlekken heeft hg spray. Gebruikt ze voor mn man zijn shirts gezien die gewone Deo wil blijven gebruiken
Op de verpakking staat dat je het voor het slapen gaan moet opspuiten en dan luchtige kleding er over heen. Dus zou eerder vanavond spuiten en morgen ochtend scheren.