Ik heb heel snel geïrriteerde oksels en moet dus echt op zoek naar deo waar ik tegen kan en dat zijn er echt weinig. Ik gebruik nu al een hele poos de blauwe Sanex.
deo van aloe vera , zachte geur, en is een 'veilige' deo zoals op de eerste pagina van dit onderwerp ook al genoemd wordt door iemand die zelf de deo maakt..
Ik heb een nivea roller, fijn! En verder nog een dove, rexona, sanex spuitbus, helaas werken die niet heel goed en moet echt afwisselen. Laatst op aanraden van hier een therme flacon gekocht maar die blijft helaas heel lang nattig. De geur is wel goed dus misschien dat ik nog een keer voor een roller ga. Moet helaas veel afwisselen, zweet de laatste jaren heel snel, bleh
ik gebruik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren (20 of zo?) deoleen. Ik had vroeger last van overmatig transpireren en sinds ik hem gebruik wordt zweten steeds minder Ander groot pluspunt vind ik dat er geen geur aan zit, dus je ruikt niet je deo dwars door je dure parfum heen.
ik gebruik odorex of zelfgemaakte precies zoals hierboven omschreven. En zo eens in de zoveel tijd odorex extra dry (heb je die je op een watje kunt doen of als depper). Die werkt echt perfect! maar moet je niet opdoen als je net onthaart hebt
Ja dat klopt, maar ik las nu dat nieuw Zwitsers onderzoek het verband heeft aangetoond bij muizen. Bij asbest heeft het ook 50 jaar geduurd voordat het verboden werd. En dan denk ik toch better safe than sorry. En het blijkt ook nog eens heel makkelijk, goedkoop en effectief te zijn om het zelf te maken. Dus dan vind ik de keus snel gemaakt.
Het is ook gewoon slecht. Al dat parfum, de parabenen, siliconen etc in verzorgingsartikelen. Het is bewezen slecht voor je en we blijven ons er vol mee smeren. Zelfs baby's smeren we in met zooi, echt zonde. Ik gebruik net als jij vooral natuurlijke ingrediënten. Ook voor andere producten. De kinderen gebruiken sowieso praktisch niks. Alleen olijfolie, kokosolie en tandpasta zonder fluoride.
Ik weet niet hoor maar als je de eerste bron leest van het kwf artikel staat er toch echt dat het opgenomen wordt 😏 Beetje raar dat zij dit zelf zo plaatsen. En oke of het veroorzaakt wordt door die stoffen weten ze niet maar dat het in kankercellen gevonden wordt lijkt mij reden genoeg om het niet meer te gebruiken. Of in ieder geval zonder die schadelijke stoffen.